• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Zahcro

Nån som varit där nyligen som vet om julsaker kommit in? jag letar efter batteridriven ljusslinga. svärmor ska dit den 8e så då ska jag nog följa med. fast jag måste ha med mig lill trollet som då blir 2½mån. o jag vet inte om jag vill egentligen. får se..

men finns det sånna batteridrivna lusslingor där?? det finns på IKEA men dit ska vi ju inte fast svärmor sa att vi kunde åka dit oxå hihi

• Lalalong

Nu har vi bestämt att vi inte åker förrän 12 snåret i morgon. Då är vi framme till 15 tiden. Då var köerna idag borta... hoppas det är så i morgon också

• Mollymajs

Vi åker alltid till Ullared runt den 17/11 varje år. Sen de byggde om har vi aldrig behövt köa förutom de gångerna det inte varit öppet en. Sen är det ju mkt folk men tycker den värsta ruschen brukar vara runt 11 ca. Då är vi ju redan på väg ut 1.a gången nästan.

Det är ingen av er som köpt lammskin där som har en bild?

• MaLevi
    Åker inatt och ska shoppa loss totalt Skrattande

Ville bara berätta för någon Flört
  • Marre

MammaMu76
    Det stämmer att det inte var någon kö vid tretiden. Vi kom dit då och gick rätt in. Inte så gräsligt mycket folk heller!

• SandvikenMamma

Har varit på Gekås idag!!
    Stod i kö kl 6.15

Det var superlite folk på morgonen!! Fram till kl 10 ungefär. Hittade massor med braiga saker

• Zahcro

hehe.. kan tänka mig att det blir mkt folk vid julsakerna.. där kommer även jag stå! hihih hatar julen/tomtar men älskar julbelysning o julgranar

tycker ni det är väldigt dumt att åka med en 2½månaders?? jag ammar men i bilen kan jag ge välling om hon vill ha. kommer iså fall ha med mig en hårdlift som jag tänker lägga i kundvagnen.. eller kan hon sitta i babyskyddet i vagnen? sist jag var där så var Emilia på planerings stadiet *fniss* svärmor förbjöd mig att köpa bebis kläder då (hon visste inget) hon trodde ju inte att vi skulle ha mera barn o jag skulle då bli besviken om jag inte fick använde det jag skulle köpa

• mmfl

"tycker ni det är väldigt dumt att åka med en 2½månaders??"

Jag hade mig min son då 1½ år (nu 17 år) och efter det säger jag aldrig mer. Folk tog ingen hänsyn till att han satt i vagnen, satt i sulky.

Jag tycker synd om barnen som är med, det är faktiskt ganska hög ljudnivå också.
    Så har du möjlighet lämna barnet utanför tillsammans med någon annan.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden