• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • LindaHelen

setten fanns iaf i fredags men det jag såg var inget för mig lite för mycket pastell men det finns ju de som gillar sånt
    men det var så mycket folk i fredags att det var svårt att kolla på allt

• zoonr2

någon som har lite kort på mammakläder från ulla ?

på lördag smäller det

• Mian

zoonr2: Har inga kort, men köpte en del för 3 veckor sedan. Var beredd på att allt skulle vara fult, men det fanns en hel del basic-kläder. Köpte mysbyxor, en skjorta, svarta topar, stödstrumpor (!) som fanns vid mammatrosorna. Hade en snygg klänning i två färger som jag gärna köpt om jag haft mindre häck

• Lejlej

det bär iväg imorgonkväll igen. Kommer väl fram vid 18 skulle jag tro, åker helt själv, inga barn som behöver mat eller ny blöja eller springa av sig. Ev en kompis om hon kunde byta tid med en arbetskompis.

Julklappar för max 2000 ska det bli. måste ju serva bilen samt köpa etraljus till den andra bilen oxå denna månad...

Hoppas det räcker till klappar till alla.

• MrsNelson

jag vill också åka nu!! men min sambo har så svårt att få ledigt...men snart så!

• BlygTjej
    Är det någon som har lov denna veckan?
  • YeahYeahYeahs

Hade inplanerat Ulla den dagen det var snökaos...och såklart som alla andra hade vi inga vinterdäck. Blev grymt ledsen och värre därpå när man sitter inne på massa gravid hormoner. Nu har jag kommit över det och dagen D är inplanerad 14:e november
    Ska bli skönt att få börja köpa julklappar, blir smått stressad. Är det förresten ngn som vet om dom har snygga mattallrikar i ngn annan form än runda och vita? Eller filippa K kaffemuggarna?Har hört att dom har kosta boda design där så man vet aldrig

• Pyret 78

BlygTjej

Alla hade höstlov förra veckan. Nu är allt som vanligt igen.

• MammaSara80

När tror ni det är bäst att åka?
    11november eller 16december?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden