• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • SiLiOs
    Pyret 78 skrev 2006-11-03 15:34:36 följande:
    kattlisedå kanske vi ses där bland alla kundvagnar och tokiga tanter. *ler*
    Hör du någon som skriker högt så är det bara jag som får ett utbrott på någon tant
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Zahcro

blä.. lessen!! svärmor ska ju till ullared den 8e nästa vecka men jag vet inte om jag kan följa med.. har inga pengar hade tydligen bjudit på massor av saker på TRadera som jag tyvärr vann så nu börjar det tryta rejält i kassan.. sa till sambon att jag kan nog inte åka eftersom jag inte har några pengar o 2st fyller år nu innan nästa FP. hoppas han förstod min lilla hint annars så får jag fjäska lite när han kommer hem.. hoppas han kan skänka mig liiite

• puh fantast

Det ska tydligen finnas några vällingflaskor med vid öppning på Ge-kås. Någon som vet vad de kostar?

• liin

Ni som varit på Gekås?!

Finns det tights till småtjejer? Stl 90-110... Köpte ett par på Lindex m tröja till härom veckan, och det är ju toppenplagg till dagis nu när det är overall som gäller. Vill helst ha möntrade, dock inte blommor.

Ska till Ullared den 11.

• theo05

puh fantast. jag tror de kostar 15-17 kronor typ.. under 20 iallafall... minns inte riktigt, men de är billiga!! håller bra oxå.

• puh fantast

theo05: tack för svaret. Köpte en på Tradera för 35:- plus frakt. Så säljaren tjänade några kronor då. Men för mig är det billigt, som har 90-100 mil till Ge-kås.

• 9Kärleken6

Måste fråga om det ff finns långärmade bomulls tröjor med "fejk" vit krage på damavdelningen...

Tack, kram

• längtarefterbarn

9kärleken6

Japp det finns.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden