• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • zoonr2

iiiii morgon sm'äller det ULLARED ULLARED

är ute efter mamma kläder hoppas dom har några bra å fina

• MamaKajsa
    Rokka Jill skrev 2006-11-10 16:47:55 följande:
    MamaKajsa skrev 2006-11-10 16:47:04 följande: fritzie76 skrev 2006-11-10 16:21:01 följande: Hur tror ni det är att åka dit lördagen den 18/11 och vara där kl 7 när det öppnar? Skulle det funka? Innan lön och barnbidrag så det ska nog inte vara några problem. folk får lön den 15e med..
    ....men de flesta får det INTE!
  • Lindisgbg

Längtar så tills jag ska till Ullared den 24:e november...Man känner sig som ett barn på julafton när man kommer ditSkrattande

Stolt mamma till Casper
  • mammatillpojkar

stephanie:
    det va ett tag sedan jag mätte honom men han minst 80 cm lång och jag får vika upp den 10 cm ungefär.. han har 80-86 i vanliga kläder beroende vad det är för märke..
    jag ska se om digitalkameran fungerar så kan jag fota den!!!

• Mamma till Wilma

Det är väl väldigt många som inte får lön den 15:e. Så då är det säkert inga problem!

• Selmas

Ni som åker dit snart! Kan inte ni snälla kolla efter en ståbräda till vagn som barnet även kan sitta på om så önskas. Priset oxå! Måste ha en akut & åker gärna dit för det finns inga bra billiga att få tag på till min Herqules vagn för chassit är 16 cm i omkrets där man fäster tex Buggyboard. Kanske en från Ullared kan passa rakt framifrån att fästa i varukorgen har jag fått tips om.
    Men jag vill inte åka 20 mil enkel väg i onödan om det inte finns där!
    Tack på förhand!
    Kram & lyllos er som ska dit inom kort & shoppa loss

Julles pappa & Selmas mamma
  • Peak

nån som har sett en pappers-skärmaskin? Och vad den kostar isf?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden