• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • MissBeccis

Om några timmar drar vi till Gekås!!!

Babytäcken för spjälsäng, samt kudde. Vet någon vad det kostar? Samt påslakanset?

Stolt mamma till Alicia, född 060623
  • Selmas

Miss Beccis: Tänkpåmåtten bara för de är inte normala när man ska komplettera medfler bäddset.

Julles pappa & Selmas mamma
  • Fru Indosaurie

åååh vad jag vill åka! jag MÅSTE ha dinodancebyxorna, jag kan inte vänta längre.
    Vet inte om vi orkar åka över dagen dock..

• Soof

hej hej jag blev superglad när jag såg denna tråd!
    jag å en kompis tänkte åka till Ullared å shoppa lite men d är så att vi bor i sthlm å vi måste åka buss...i hittar inget bolag som kör till Ullared. De som gör det kör bara 1ggr i månaden å de är fullbokade.Är det någon som vet hur man tar sig till Ullared från sthlm??

• Lindisgbg

Kanske tåg till Göteborg och sedan buss. Borde gå fler bussar härifrån

Stolt mamma till Casper
  • Fru Indosaurie

Soof
    vi bor i sthlm och ska åka dit
    Har du kollat bussbolagen på gekås hemsida alltså?

Rokka Jill
    vill du jättesnälla kolla om dom har dino dance byxorna om du har vägarna förbi där? =)

• Alvinbus

Har nyss kommit hem från Ullared och idag var det svettigt. Vi var bara inne en timma ungefär (kötid i kasssan ej inräknat), för vi hade vägarna förbi. Men vad trött jag blev på alla som bara ställde sina överfulla vagnar lite här och där. Det var verkligen snigelfart där idag. Men vi fick ivarjefall tag på det vi skulle ha, nämligen traktorer till sonen av ett visst märke som han ska få i julklapp. Pust!!!

Mamma till världens bästa Alvin
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden