• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Scrapmom

Kanske blir lite svårare att smyga in om man är fyra pers med vars en kundvagn *s*

• evolyn

jag gick in utan(fanns ju inga vagnar) tog en korg plockade åt mig lite,betalade tog en stämpel lämnade varorna i bilen,letade efter en vagn efter 30 min så fick jag tag på en så gick jag in och handlade resten,hade då stämpel så jag behövde inte smita igen...

• Mollymajs

evolyn Får man fortfarande stämpel nu när det är kö? Det är ju bra. Har ju inte varit kö dom gångerna vi varit där sen de byggde om entren. Men br aatt veta ibflr fredagens resa Fast ja har nog planerat att gå in bara en gång o handla allt.

• Gummsan82

Vilka dagar i veckan är det som lugnast?
    Och vilka datum?
    Tänkte åka i december...

• Scrapmom

I december känns det som att det kvittar när man åker, att det är lika mycket folk alltid. Utom möjligtvis, som någon sagt tidigare, om man är där på morgonen den 13:e när folk firar Lucia.

• Mollymajs

Fru Indosaurie När man varit inne i butiken en gång och går ut så ifall det är kö får man en stämpel och då kan man gå in bakvägen sen med kundvagn o allt så man behöver inte köa flera gånger.

• Mollymajs

mmfl vad mkt fint Tror att det är samma babygym som mormor har köpt till Ella Jag hoppas hon kommer med det till helgen. Du såg inte om dom hade en krypspegel?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden