• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Rokka Jill
    Mollymajs skrev 2006-11-13 09:56:36 följande:
    Rocca Jill Antagligen är ni väl mer hemma så jag hade haft den bra stolen hemma hos er och den lite sämmre hos mormor.
    med andra ord gekås stolen?

det har jag tänkt på mest.. o andra sidan får hon en jävla fart i den... men det blir nog att jag lämnar gekås stolen hos mojjan =)
  • Scrapmom

När rrekommenderar ni att man är där om man ska komma in något sånär fort? Om de öppnar 7?

• Rokka Jill

sydskåning.. på en lördag borde du vara där klockan sex.. kvart över sex halv sju blev det redan en jäääääääääääääävla kö i lördes..

HPIM1522.JPG

så här ser jag ut kvart i sex på en lördagmorgon.. *mohahaha*

• Rokka Jill
    overall 149.JPG

Baby overall 149:-

tyckte de overallerna till de större barnen var skit.. några var itne ALLS fodrade..
    o några hade bara ltie tyg som "foder".. lixom h&m har overaller o e kanske 50:- dyrare =)
  • Rokka Jill
    HPIM1521.JPG så ser kompis 1 ut kvart i sex på morgonen.. hon blev faktiskt lite irriterad att jag räknade en timme fel på resvägen.. (eller inte körde lagligt.. hur man nu vill ha det...)

HPIM1520.JPG så ser kompis 2 ut... det var hon o jag som försökte se allt lite positivt... hmmmmm

men vi hade jävligt roligt.. o kompis1 ändrade humör när vi fick stå under tak o alla andra i regnet *mohahaha*
  • Scrapmom

Då är det alltså sex som gäller, alltså får vi köra hemifrån senast tre. Jäääääsp

• hannaka

Halloj! Har inte hängt i tråden så mycket, men jag var där i lördags och tänkte dela med mig av mina kap för er som ska dit framöver!

hanna.kastas.nu/blog/2006/11/ullared-kapen.asp

Vi kom 7.40 och fick köa i typ en kvart, helt okej om det inte hade regnat. Ta paraply!
    När jag var ute vid lunch var det kö runt halva området...

• hannaka

Förresten så skulle jag undvika att åka en lördag nu fram till jul. Jag var där en fredag i somras och då var det inte ens hälften så mycket folk...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden