• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Sinikkaa

Ska till Ullared för första gången den 24:e ska bli så spännande=)

• Kokos Kajsa

Fasen..man skulle ju varit lite ful och smygit in bakvägen då. Hade ju ändå ingen kundvagn. E ju bara sååå sugen på att se hur det ser ut där inne eftersom jag aldrig varit där tidigare. Ja ja, får väl ta och åka en vardag nästa gång.

• lönnemåla

Fru Indosaurie: Jag köpte fp Skolbuss för 119:- kostar 249:- här hemma, köpte Pariserhjulet för 109:- kostar 219:- här hemma, köpte Learning Puppy för 279:- kostar 399:- här hemma etc

• Mollymajs

Någon som har hoppgungan. Är den bra? Bild kanske?

• Rokka Jill
    Fundersamjag gillade icke gåstolen

den hade bara fyra hjul.. så den e rätt så "trög".. har en gåstol till.. (tänkte ha en hos morsan..  då hon har mycket djur o de faktiskt går inne med skorna då vill jag inte ha tösen krypandes på golvet..)
    vår gamla som e fem år nu som har dugit till tre barn har 8 hjul.. så den e snabb o mycket händig.. fast har lite "skönhetsfel"...
    vilken hade ni satt hos morsan om ni hade varit mig?
  • Mollymajs

Rocca Jill Antagligen är ni väl mer hemma så jag hade haft den bra stolen hemma hos er och den lite sämmre hos mormor.

• Rokka Jill

Ni vet att det finns en parkering längre bort o att alla vagnar hamnar där tillslut? vagnarna tar lixom inte "slut".. vi tjänade en femma på folks lathet

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden