• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • hannaka

Indosaurie
    Jag klämde på den - 249 eller 299 tror jag den kostade. Tyckte dock att den kändes ganska kass. VÄLDIGT plastig.

• nuria

ojojoj...
    Jag var där i lördags... Och oj vad mycket folk!!
    Den mesta tiden gick till att leta sig fram bland det som skulle inhandlas..
    Som tur var hade vi sovit över från fredagen, så det var inte allt som skulle handlas på lördagen...

Kan tänka mig att det kommer att vara så här fram till jul nu...

Bilder kommer i mitt galleri efter batteriladdning!

• Fru Indosaurie

lönnemåla
    tack för det.

hannaka
    tack. Jag får väl känna på den själv när (om) vi kommer dit. Ska inte ha för höga förväntningar då.

nuria
    hoppas att kameran laddar snabbt!

• Peak

vad sugen jag blir på att åka nu - men när ni skriver om hur mkt folk det är så är jag inte så sugen längre! Hatar alla kärringar som är helt galna där inne - ställer vagnar vart som helst vägrar flytta på sig, är otrevliga osv...man är ju helt slut efter en dag i Ullared!

Jättekul att ni lägger in bilder!!

Ska nog åka i januari - hoppas på lite folk då!

• Tjej 83

rockajill
    har du med köpt den overallen. samma färg med hehe
    den är ju jättefin. de andra va så trissta färger,
    men lite svårt då inte dragkedjan går ner på ena benet men de går.
    du kanske har större än 68 storlek??

• Rokka Jill

jag har 74.. har inte testat den på tösen ännu =)

fru indosaurie 249 gick gåstolen på.. jag var sterssad o kände inte på den... tycker dock den e kass..men det ska bara vara en extra som jag ska ha hos morsan

• Pyret 78

vi hade tänkt åka hemifrån kl 5 på lördag. vi har väl en resväg på 2,5 timmar. vi kanske behöver åka ännu tidigare för att slippa kön? eller vad tror ni?

• hannaka

Pyret
    Vi var där 07.40 och kön gick snabbt - köade max 15 minuter. Så det funkar nog fint att vara där 7.30!

• hannaka

Pyret
    Och detta var i lördags alltså...glömde säga!

• LiMaLe

Jag va på GeKås i fredags och fyndade ett brett, svart saddler skärp för 69.95 .
    På MQ kostar ett smalt saddler skärp 299:-.

N A J S !!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden