• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Zazziz

La in två kort med en del av det jag köpte till barnen, hittade lite mer grejer sen i en ouppackad kasse men det var mest underkläder och pyjamasar och sånt. Är himla nöd med vinterkläderna faktiskt, båda två fick vattentäta termobyxor och 6-åringen fick en overall som verkar väldigt bra, vattenavvisande med tejpade sömmar :) Och så köpte jag Viking Gore-tex kängor på Sko-Boo också, satt perfekt som tur var!

• Pingvinlakrits

Gosan: Min dotter fick också ett par av de där beiga byxorna med brodyr som du köpte till din 6-åring! De är superfina, men STOOORA i storleken. Hon hinner nog bli 3 innan de passar :D

• Coca cola light

Är det i den här tråden någon skrev ut vad hon handlade och priserna? En lång lista. Jag har letat men inte hittat det.

• thefrog

på sid 47 finns det en lista...lååångt bak i tråden...

• Minja

Rettis: då verkar vi bo ungefär lika lång efter som jag ochså bor i dessa avkrokar men närmare västerås.
    Ska diskutera med sambon vilken bil han tycker är bäst...
    och leta upp listan som jag på började vad jag behöver till barnen.

• Guldrosen

Jag var också på Ge-Kås i går. Håller med Pingvinlakrits, aldrig mer en lördag... Folk är ju helt galna! En del kan köra på ens hälsenor flera gånger i rad och sedan bara ler åt en... En del går omkring som i ett vakum, tror att de är ensamma i hela butiken, går inte åt sidan utan står mitt i gången (t o m "i korsningarna") utan att märka att ingen annan kommer förbi...???!!!

Men shoppat blev det ändå. Vi (4 st shopping-galningar) var där kl 07.30 och väntade knappt i 5 minuter för att komma in. Kl 16.00 checkade vi ut från butiken. Åt mat och styrde sedan färden hemmåt, ca 15 mil. As-trötta, men nöjda.

• Talossa

Vad finns det mer än barnkläder?

Blir såååå sugen på att åka dit när man läser om allt ni fyndat.

• Rigmor Mortis

Talossa - kläder över huvud taget (alltså även helt ok vuxenkläder), elektronikprylar, filmer, skivor, heminredning, husgeråd, hygienprodukter osv osv
    Åk dit!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden