• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Busshia

smurfan28: vi var där ca 6.50. gick o hämtade vagn o sedan ställde oss i kö. Man går ju i kön hela tiden men jag vet inte, kanske en 20 min halvtimme, tog det..

• Smurfan28

Busshia:

Ok. då vet jag.. får nog åka runt 2 hemifrån kanske då för att vara där inan 7.. hehehe

• Jossanundercover

Imorgon bär det av till detta "förlovade land" för min del
    Känns som ett äventyr varje gång och man hoppas ju på att hitta en hel del skatter..
    Förra gången jag var där tyckte jag att det var ett sånt glapp mellan vuxenkläderna dock..Antingen var det ungdomskläder i relativt SMÅ storlekar (drar 46) eller om man vill ha något större får man leta på "tantavdelningen" och kan då välja mellan ankellånga kjolar och dressar.. Någon som vet om det blivit bättre..Nu är jag iofersig gravid, men hade hoppats hitta några mysiga tröjor att gömma mig i i vinter

• Busshia

Jossanundercover:
    Jag brukar ha 42/44 o L/XL från gekås men kan säga att jag hittade inte mkt.. letade mest bland mammakläder o vanliga koftor... men du har kanske bättre tur.. tyckte mammakläderna var ovanligt små faktiskt...

• Rokka Jill

de flesta av mina mamma kläder var från gekås de e skitfula på galgan man ska prova dom! =)

• Rokka Jill

för ett tag sen fanns det sånna fake rock & republic jeans.. har de kvar dessa jeansen?

• 3småttingar

Är det någon som har köpt amningsbh på gekås? Hur är dom? Bra, bekväma? pris? Jag har vart där hur många ggr som helst, men aldrig kollat om de har amningsbhar:)

• björkmamma

Jag köpte amningsbehå där, 2 st, för sådär 79 kr st...men använde dem inte för de blev för små, o då hade jag ändå köpt en storlek större än vanligt. Men de var säkert bra om de bara passat.

• mammaNena

jag hade en där ifrån. den va bra, mjuk och gosig. det va nog oxå en sån som kostade 79:-. jag köpte den största 80 storleken, (e) men skulle kanske behövt nån storlek större, men det funkade.

• BlygTjej

Amningsbehåar kanske man ska passa på att köpa. Vad tror ni man ska satsa på för storlek, alltså hur mycket större än vanligt? Och hur stora finns det egentligen?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden