• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • LiMaLe

Vi brukar åka dit så vi är där vid 13-14 tiden, tror aldrig vi har stått i kö då. Dom fyller ju på varor H E L A tiden så det är ju inte tomt fast man kommer så sent, bara ett tips.

• Fragglerock

LiMaLe: Brukar ni komma den tiden på helgen oxå?

• längtarefterbarn

LiMale

Den tiden är utan tvekan bäst att komma om man pratar om vardagar, men Fredag Lördag är det helt klart en chansning!! Det kan gå fint och det kan vara hopplöst!

• thefrog

stinamaria:

jag köpte gåstol till min dotter där för någon vecka sedan och de kostade 259 kr. och de funkar. hon sitter i den o älskar den (hade hon kanske iofs gjort även om den var köpt någon annan stans) men det är ett bra pris.

• Lejlej

ni som är där ofta. egentligen har jag väl inte råd innan barnbidraget, så jag undrar, är det markant skillnad mellan innan och efter den 20, eller är det mer den 25 som folk åker efter?
    Tänkte komma på eftermiddagen eftersom jag kanske kan få barnvakt då, och sonen ska till dagis på förmiddagen

• Rokka Jill
    Lejlej skrev 2006-10-11 10:12:07 följande:
    ni som är där ofta. egentligen har jag väl inte råd innan barnbidraget, så jag undrar, är det markant skillnad mellan innan och efter den 20, eller är det mer den 25 som folk åker efter?Tänkte komma på eftermiddagen eftersom jag kanske kan få barnvakt då, och sonen ska till dagis på förmiddagen
    flerbarnsmammor kan ju få typ 4000 i barnbidrag.. så har DE så att de klarar sig så lönar det sig för dom..
    vi tex som bara har ett barn hade det inte varit lönt..  jo om jag hade sparat några slantar. o sen stuckigt när det "sista" kom..
    så efter den 25:e e det nog värst.
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden