• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • mysan77

ja var där i lördags. Tyvärr var de så fruktansvärt med folk att de gick inte komma fram til babysakerna, gardiner, julsaker el julklappar. De var fortf kö in när vi gick ut första gången vid tre.

• Carrisma
    mysan77 skrev 2006-10-09 07:38:02 följande:
    ja var där i lördags. Tyvärr var de så fruktansvärt med folk att de gick inte komma fram til babysakerna, gardiner, julsaker el julklappar. De var fortf kö in när vi gick ut första gången vid tre.
    ...shit...hur ska detta gå...? Hoppas ingen har pengar kvar när vi ska dit nästa gång då....*ler* tycker inte om att "knö"...
    ~mi alma~
  • Lilltävan

En liten fråga till er som verkar ha koll på läget
    Min mamma ska till Gekås i veckan och vill då handla lite kläder till min ett-åring. Har aldrig handlat barnkläder där, och skulle vilja veta hur storlekarna är. Dvs är de små eller stora i storlekarna?

Tacksam för svar...

Anna , stolt mamma till Isaac
  • minimamma12

Som att jag bor i falkenberg och har rätt nära till gekås så kanske jag kan svara på denna fråga....
    ...det är olika, vissa tröjor kan vara små för storlekarna och vissa är stora som bara den ex köpte en tröja till min dotter i 74, när hon hade de, hon kan fortfarande hade och idag är hon uppe i 92. Byxorna kan vara trånga i midjan och väldigt långa ben. Måste alltid ta en storlek större på byxor för annars kan jag inte knäppa.

Men för det mesta är kläderna bra. Tycker att det är så billigt att man ska inte ha för stora förväntningar.

• Emelie22

Lilltävan:
    Ett tips är att du mäter din ettårings kläder som sitter bra och säger till mor din att ta med måttband... (=.. På så sätt kan man utesluta vissa kläder...

• BlygTjej

Finns det mycket sängkläder till spjälsäng? Fina? Vad kostar dem?

• Nadjis

Nu är det bara 9 dagar tills jag åker! GUD VA JAG LÄNGTAR! Finns det mycket på husgerådsavdelningen? Brukar alltid fynda julklappar där!

• Busshia

BlygTjej:det beror ju på vad man menar m fina... kan kanske inte jämföra med de stora kejorna men det kan man inte med priserna heller.. de jag hittade kostade 49.95-79.95. fanns ngn enfärgad vit el. beige men en "volang" sen var det lite olika mönster.. men jag tycker de e helt ok..

• Busshia

har lagt upp bilder på påslakanseten i mina bilder...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden