• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Lejlej

jag har ju 2 barn, men eftersom jag bara har 40 minuter dit, blir det oftare än 1 gång per år, så det blir max 2000, mer klarar jag inte på 1 månad

Dert kanske är lönt då att vänta på barnbidraget, annars får jag åka denna vecka, eftersom den 15 är på söndag. det blir nog att åka med barnen

• längtarefterbarn

Det märks ingen större skillnad på dagar. Folk får ju pengar olika dagar 20 25, 27, 15...så det är ganska konstant anstormning hela tiden. Något värre runt 20 och 25 iofs

• chillie

Vi var där den 26 sep och det var inte så värst mkt människor där då. Ingen kö varken utanför eller i kassorna.

• Little Wing

jag ska dit imorrn! handla grejjer till bebisen som är på väg. några tips på vad man kan hitta?

• Lejlej

jag tänkte att det är nu, innan löning oktober som det kan vara relativt lugnt, sen sätter ju julrushen in kan jag tänka, får se var jag ska fixa pengar från bara

• lönnemåla

Lejlej: Det är september man bör åka i för det är många som tänker som du att det är bäst att åka i oktober för sen kommer julrushen. Men eftersom de har byggt ut så tycker jag inte att det är så farligt längre. Vi brukar åka i oktober men i år åkte vi i september och det flöt hela tiden.

Såg dessutom att Gekås hade försäljningrekord den 6:e oktober med en dagskassa på 19 miljoner!

• Lejlej

hmm, tack. jaja, det är nog värst i december hihi.

har hört att det är lugnare på em/kväll, eller om man kommer runt 16, om man inte behöver vara där mer än 4 timmar då:)

• lönnemåla

Bussarna kommer runt 9 tiden och åker kring 5 snåret så det stämmer att det är lugnare på kvällen.

• Lejlej

kollade nyss in webbkemeran, som jag förstorat, och bilarna rullar in en efter en, det finn inget stopp....

kul att kunna se hur mycket bilar det är i alla fall (på en tredjedel av p-platsen)

( www.gekas.se under nyheter och webbkamera. klicka på bilden sen)

• Gravid18

Någon som har vart på gekås i veckan och vet om dom har kvar babygymet?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden