• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Nadjis

Blygtjej. Nu köpte jag ju inte ammningsbh sist jag var där men köpte vanliga. De var dock för små, skulle tagit större kupstrl. Runt om var de som mina andra bhar, men kupan var som sagt mindre.

• Emelie22

Brukar köpa vanliga bhar där och tycker dom är jätte bra..

Såg att ni skrev att där fanns mammakläder.. va bra.. visste jag inte..

• 3småttingar

Va bra, det verkar finnas några där då iaf.

Vad tror ni, är det mycket folk där ikväll vid 18 tiden?
    Vi tänkte att vi kanske är smarta om vi åker dit en sväng ikväll, ska inte kolla så mkt.

Tänk om det är helt utplockat?! kom jag på nu.. men dom tar väl fram nya varor hela tiden?

• soffien

jag har två amningsbehåar från ullared för ca 79 kr/st och dom har varit kanon, används nu som träningsbehåar för dom har ett så bra stöd och håller tuttarna på plats.

• Rettis

Jag köpte en amningsbh där när jag ammade för några år sen, den gick på 39 kr och va det bästa jag köpt där!!!!
    Det var en sån som man får ge flera hundra på en vanlig affär!!

starliiight:
    Du behöver INTE vara orolig för att det blir utplockat!!! De kommer ju med lastbilar med varor varje halvtimme!!

• thefrog

ingen som vet något om jackor, eller ja, ullkapppor typ??

• Rettis

thefrog

Jodå jag har för mig när jag var där att det fanns!! Det är för ca 3 veckor sen!

• mammaNena

när jag skulle köpa mamma kläder där för 1 år sen så fanns det nästan inget. köpte endast en kofta. de andra va jätte fult.

• lönnemåla

Hej! Såg att någon frågade efter amningsbh. Var där i september och då hade de amningsbh upp till D kupa inte större. Men de är otroligt billiga och bekväma.

• Jossanundercover

HUR gör ni andra med plånböcker och pengar och sånt..??Känns riskabelt att ha plånbok liggande i jackan i vagnen, har inga fickor på mammabykorna heller..
    VISA-kortet i BH:n kanske funkar??

Ja hur gör NI??

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden