• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Gossis

Wow! Vilken tråd! Ullared är mitt mecka! Skrattande Åker dit på fredag som många andra här ser jag! Glad Ringde för 3 veckor sen för att boka stuga men det var fullbokat fram till slutet på november! Förvånad Så det blir en dagstur för oss, ca 50 mil. Vi åker ca 4 på morgonen och åker hem när vi är klara! Har funkat förr, fast man är vääääldigt sömnig på vägen hem! Och nöjd! Skrattande

En fråga till er som varit där nyligen: Finns det något julpynt där än? Var där i slutet på oktober förra året och tror de hade en del då, men nu åker vi ju liiite tidigare... Vinterkläder, jackor mm till sonen snart 2 år, finns det inne nu?

Denna gång ska jag kolla på mammakläder oxå, är i v. 16 på fredag! Och liiiite nya bebisgrejor blir det nog oxå trots att man har det mesta redan!Flört

jag vill ha julskinka NUUU!!!
  • Rokka Jill
    Pingvinlakrits skrev 2006-10-10 20:09:23 följande:
    Rokka Jill: Jag hörde också talas om dessa jeans och letade som en galning i lördags, men hittade inga :(Det fanns dock ett par svarta i ful tant-modell med en pytteliten guldig ful krona på ena fickan som f.ö. också var pytteliten. Men det KAN väl inte vara de jeansen folk menar?Jag hittade ett par andra snygga jeans samt ett par schyssta byxor i svart stretchmanchester istället. :)
    min syster fick ett par som var för små till en kompis..
    150:- skitsnygga vanliga jeansfärgade... *gaaaaaaaaaaah*
    bara de inte slutar sälja dom!
  • längtarefterbarn

Gossis
    Julpynt har de haft länge, det finnns en hel del.

Vinterkläder finns oxå en hel del till alla storlekar.

• MajaMaria78

I fredags slog Ge-Kås sitt försäljningsrekord.....Dom sålde saker för 19 miljoner kronor under dagen!
    Alla anställda fick tårta såklart, som efter varje "rekorddag".

• ung83

jag undrar om de finns några kråke böcker o hur mycket kostar dom ca??

• Gossis

Längtarefterbarn: tack så mycket! Jisses, älskar både Gekås och Julen!!! Rena julafton på fredag med andra ord! Och de brukar ju ha så mycket fina tomtar och mysigt pynt! Skrattande Vad gör 100 mil då!

jag vill ha julskinka NUUU!!!
  • arev76

Hej ska till Ullared på lördag, har haft tur med parkering och dylikt senaste gånger, men det har varit vardagar. Några tips från er som är rutinerade?
    Kram Vera

• Fragglerock

Arev76: vi ska oxå dit på lördag och sitter just i detta ögonblick och dividerar vilken tid det är bäst att komma. Innan de ens öppnar, eller låta de första komma in och sedan komma lite senare och hoppas att det inte är jättekö...

Oj oj, vilket dilemma!

• Annika 1983

vi var där halv åtta i fredags morse då var där tre bilar... det tog väl tio minuter så sa det PAAAAAAAANG o parkeringen var grymt full.... så en bra ide är att vara där en halvtimme innan dom öppnar

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden