• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Sofia 80

blivande fsk lärare: Tack för svaret! Det är ju så upp och ner med vad de har, men jag får väl hoppas på det bästa!

Trollis74: Tyvärr blir det ingen resa idag... Våra män kommer hem alldeles för sent på jobbet, så vi hinner inte dit. Ingen idé att åka från Gbg för att vara på Gekås i en timme. Du får shoppa för mig med!

Så vi åker tidigt tidigt på lördag istället!

• Susi

Ställer min fråga igen

Är det nån som vet vad det är för mått på den där sittvagnen/sulkyn som kostade 400-500:-, är mest intresserad av hur stor den är ihopfälld.

• Mamman till två

Jag kan kolla om det står några mått på sulkyn. ska dit nu i eftermiddag..
    Är det sittvagnen utan suflett du vill ha mått på eller shoppingsulkyn??

• Susi
    anna h84:  Jättesnällt!! Det är nog shoppingsulkyn i så fall... ska vara sufflett och fullt liggläge på den.
    ღVictors mammaღ
  • Sofia 80

Susi: Jag har den vagnen på bild i mitt galleri, men jag vet tyvärr inte måtten på den. Den blir ju inte jätteliten när man fäller, men går lätt in i vår bil. Vi har en Skoda octavia.

• Susi
    Sofia 80: Hehe, jag har vart inne hos dej å kollat på den vagnen förrut. Tyckte den såg bra ut!! Går den in på längden i er Skoda?
    ღVictors mammaღ
  • Gravid18

Nu är det snart lördag då ska jag till Ullared Funderar bara på vilken tid man ska vara där, någon som har tips?

• theo05

om du tvunget måste dit en lördag rekommenderar jag dig att vara där tidigt. helst när de öppnar.. sen runt 9-10 kommer bussarna... men de har öppet till åtta nu varje dag, så om du har möjlighet så åk efter jobbet eller ta en semesterdag och åk på en vardag..

• Gravid18

theo05: Kan ju tyvärr inte åka någon annan dag. Min gubbe måste med och vi bor 20 mil i från varandra och han kan inte ta ledigt mer nu eftersom han vart ledig så mycket det sista. men jag åker så jag är där dom öppnar.Hoppas inte att det blir för jobbigt.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden