• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 09:35:22 följande:
    på er!!Hm, kan inte hålla mig härifrån ju - just nu"städar" jag övervåningen... Förvirrad - helt enkelt!
    vad duktig du är.. så företagsam. jag städar vardagsrummet.. OCH möblerar om. det blir jättefiiint *visslar*
    try less, fail less
  • vickis75

Skönt att höra att det är fler som är lika duktiga!! Räcka ut tungan Hm, undrans hur jag ska hindra kidzen från att knata upp på övervåningen för att spela dataspel idag  då?? Fundersam

Förvirrad - helt enkelt!
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 09:45:22 följande:
    Skönt att höra att det är fler som är lika duktiga!!  Hm, undrans hur jag ska hindra kidzen från att knata upp på övervåningen för att spela dataspel idag  då?? Förvirrad - helt enkelt!
    bind fast dem vid dammsugaren.. det fungerar!
    try less, fail less
  • Monica H

Vad duktiga ni är då

Själv tänkte jag sy en gardin till köket Få se om det blir idag eller någon annan dag

• KatastrofKatt
    Pee Wee skrev 2006-09-15 10:06:06 följande:
    Vad duktiga ni är då Själv tänkte jag sy en gardin till köket Få se om det blir idag eller någon annan dag

jag röstar för nån annan dag!
    try less, fail less
  • Monica H
    KatastrofKatt skrev 2006-09-15 10:11:59 följande:
    Pee Wee skrev 2006-09-15 10:06:06 följande: Vad duktiga ni är då Själv tänkte jag sy en gardin till köket Få se om det blir idag eller någon annan dag jag röstar för nån annan dag! try less, fail less
    Haha.... Jag med för sonen vaknar nog snart och vill ha käk. Sen är ju nästan dagen slut
  • KatastrofKatt
    Pee Wee skrev 2006-09-15 10:27:24 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-15 10:11:59 följande: Pee Wee skrev 2006-09-15 10:06:06 följande: Vad duktiga ni är då Själv tänkte jag sy en gardin till köket Få se om det blir idag eller någon annan dag jag röstar för nån annan dag! try less, fail lessHaha.... Jag med för sonen vaknar nog snart och vill ha käk. Sen är ju nästan dagen slut
    precis. det finns ju liksom viktigare saker i livet att ägna sig åt!
    try less, fail less
  • vickis75
    Pee Wee skrev 2006-09-15 10:06:06 följande:
    Vad duktiga ni är då Själv tänkte jag sy en gardin till köket Få se om det blir idag eller någon annan dag
    Haha, jag har sytt gardiner till hallen nu i snart en månad!
    Förvirrad - helt enkelt!
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 14:36:40 följande:
    Pee Wee skrev 2006-09-15 10:06:06 följande: Vad duktiga ni är då Själv tänkte jag sy en gardin till köket Få se om det blir idag eller någon annan dag Haha, jag har sytt gardiner till hallen nu i snart en månad! Förvirrad - helt enkelt!
    jag har slutat att ens försöka... B-)
    try less, fail less
  • vickis75

Fortsätter:

16. Jag är helt hopplös på att sy! Tror att jag lider av symaskinsallergi eller nåt. Skulle sy julgardiner till köket en gång - mamma hjälpte mig att köpa tyg och klippa till - jag svor så maken lämnade huset! Mamma sydde kläder till mig och syrran när vi var små - så hennes talang har jag uppenbarligen inte ärvt iaf!!

17. Jag är lika hopplös vad gäller träslöjd. Pappa som är en hejjare på allt som har med trä att göra (har t o m designat egna bord och renoverar gamla möbler på fritiden) har inte lyckats föra över minsta lilla arvsanlag till mig vad gäller den talangen...

18. Jag är så jäkla förvirrad rent ut sagt att jag idag tvättar om samma maskin tvätt för tredje gången!! Jag har nu glömt den i maskinen 2 gånger och hittat den först när den börjat lukta sådär lagom småsurt!

19. Jag gillar fortfarande tonårskomedier à la "10 orsaker att hata dig" - Coyote Ugly - She's all that - Dirty Dancing osv osv Generad

20. Jag tycker att det görs alldeles för lite actionkomedier numera! Saknar filmer i stil med Bruce Willis alla actionkomedier och Mel Gibson osv.

Förvirrad - helt enkelt!
Svar på tråden Pandas hangarounds