Pandas hangarounds
Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre
Skönt att höra att det är fler som är lika duktiga!! Hm, undrans hur jag ska hindra kidzen från att knata upp på övervåningen för att spela dataspel idag då??
Vad duktiga ni är då
Själv tänkte jag sy en gardin till köket Få se om det blir idag eller någon annan dag
Fortsätter:
16. Jag är helt hopplös på att sy! Tror att jag lider av symaskinsallergi eller nåt. Skulle sy julgardiner till köket en gång - mamma hjälpte mig att köpa tyg och klippa till - jag svor så maken lämnade huset! Mamma sydde kläder till mig och syrran när vi var små - så hennes talang har jag uppenbarligen inte ärvt iaf!!
17. Jag är lika hopplös vad gäller träslöjd. Pappa som är en hejjare på allt som har med trä att göra (har t o m designat egna bord och renoverar gamla möbler på fritiden) har inte lyckats föra över minsta lilla arvsanlag till mig vad gäller den talangen...
18. Jag är så jäkla förvirrad rent ut sagt att jag idag tvättar om samma maskin tvätt för tredje gången!! Jag har nu glömt den i maskinen 2 gånger och hittat den först när den börjat lukta sådär lagom småsurt!
19. Jag gillar fortfarande tonårskomedier à la "10 orsaker att hata dig" - Coyote Ugly - She's all that - Dirty Dancing osv osv
20. Jag tycker att det görs alldeles för lite actionkomedier numera! Saknar filmer i stil med Bruce Willis alla actionkomedier och Mel Gibson osv.