Pandas hangarounds
Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre
Självklart Panda! *tar mitt jobb som manager på stort allvar*
Här är mina: fototävlingar och nomineringar
typ förvirrad
De underbara snyggingarnas fotobeundrartråd
Turbo fotografering
fotosm
Fotoutmaningen # 2
Macro utmaningen!!
Konst ~ Fotografier
Hur pinsamt dum kan man vara? *fnissar*
Fotofrälstas svammeltråd
Puh! Vill du ha fler?
31. Jag träffade Mattias när jag var 16 och han 17.
32. Första gången det var dags för val försökte makens far luska i vad jag hade tänkt rösta på. Till saken hör att svärfar är inbiten socialdemokrat och på den tiden väldans politiskt aktiv här i kommunen. Bara för att slippa diskutera mer (jag är rätt så ointresserad av politik nämligen) sa jag: "Jag hade tänkt rösta på kristdemokraterna, för Alf Svensson är himla stilig tycker jag!!" Sen behövde jag inte tänka på att säga mer - för svärfar gastade så duktigt själv om att man inte kan rösta på nån för utseendets skull osv osv. Efter det har han aldrig mer frågat vad jag röstar på - och inte sin son heller för den delen. *fniss*
33. När min syster skulle konfirmeras kom vi så sent Mattias och jag att vi kom in i kyrkan samtidigt som konfirmanderna.
34. Jag saknar braiga barnprogram som t ex Urcellen Ellen, Zvampen, Halvfemhuset, Trolltyg i tomteskogen mm mm.
35. När jag var sisådär 16-17 nånstans fick jag en dikt publicerad i en diktsamling. *stolt* Diktsamlingen hette "Älska mig, nu!" och gavs ut av Folkhälsoinstitutet.
God natt Panda!
God morgon Panda!
Musik i bild - "The Road To Hell"
Idag ska vi ha städdag här hemma! *pust* Makens (skräcködla till) faster kommer hit och hälsar på...
Haha bra idé Pandararing! Fast hon kke blir lite misstänksam om jag fotar för mkt...
Hur går det med dina 100 Panda? *väntar nyfiket på fortsättning*
Jag har lagt mina i en blogg nu för att kunna hålla ordning - annars börjar jag väl snart upprepa mig...