• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • vickis75

31. Jag träffade Mattias när jag var 16 och han 17.

32. Första gången det var dags för val försökte makens far luska i vad jag hade tänkt rösta på. Till saken hör att svärfar är inbiten socialdemokrat och på den tiden väldans politiskt aktiv här i kommunen. Bara för att slippa diskutera mer (jag är rätt så ointresserad av politik nämligen) sa jag: "Jag hade tänkt rösta på kristdemokraterna, för Alf Svensson är himla stilig tycker jag!!" Sen behövde jag inte tänka på att säga mer - för svärfar gastade så duktigt själv om att man inte kan rösta på nån för utseendets skull osv osv. Efter det har han aldrig mer frågat vad jag röstar på - och inte sin son heller för den delen. *fniss*

33. När min syster skulle konfirmeras kom vi så sent Mattias och jag att vi kom in i kyrkan samtidigt som konfirmanderna.

34. Jag saknar braiga barnprogram som t ex Urcellen Ellen, Zvampen, Halvfemhuset, Trolltyg i tomteskogen mm mm.

35. När jag var sisådär 16-17 nånstans fick jag en dikt publicerad i en diktsamling. *stolt* Diktsamlingen hette "Älska mig, nu!" och gavs ut av Folkhälsoinstitutet.

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

God natt Panda!

Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-17 11:22:36 följande:
    God morgon Panda!  Musik i bild - "The Road To Hell" Idag ska vi ha städdag här hemma! *pust* Makens (skräcködla till) faster kommer hit och hälsar på... Förvirrad - helt enkelt!
    Hi hi (ta kort på henne, man vet aldrig när det kommer en omröstning med ödlor som motiv .
  • vickis75

Haha bra idé Pandararing! Fast hon kke blir lite misstänksam om jag fotar för mkt... Fundersam

Förvirrad - helt enkelt!
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-16 19:24:20 följande:
    Vart har alla mina favoriter tagit vägen? Kan ni länka till alla trådar ni huserar i så jag åter kan vara med?Kattens tråd(ar).Vickans trådar.Anins trådar. /Kan nu titulera mig som fotograf
    trådar:
    dagens_blomma
    try less, fail less
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-17 14:42:31 följande:
    Haha bra idé Pandararing! Fast hon kke blir lite misstänksam om jag fotar för mkt... Förvirrad - helt enkelt!
    .
  • vickis75

Hur går det med dina 100 Panda? *väntar nyfiket på fortsättning* Räcka ut tungan

Jag har lagt mina i en blogg nu för att kunna hålla ordning - annars börjar jag väl snart upprepa mig... Generad

Förvirrad - helt enkelt!
Svar på tråden Pandas hangarounds