• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • KatastrofKatt

vickan... har jag nämnt att du är bäst???
    *njuuter av att läsa*

try less, fail less
  • vickis75
    KatastrofKatt skrev 2006-09-15 15:13:51 följande:
    vickan... har jag nämnt att du är bäst???*njuuter av att läsa* try less, fail less
    Vilken av punkterna tänker du på nu?
    Det är nästan lite pinigt att berätta om alla sina minus, men det är väl just minusen som är roliga att läsa - kan ju inte bara beskriva 100 braiga saker - blir lite päsigt lixom.
    Förvirrad - helt enkelt!
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 15:16:58 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-15 15:13:51 följande: vickan... har jag nämnt att du är bäst???*njuuter av att läsa* try less, fail lessVilken av punkterna tänker du på nu? Det är nästan lite pinigt att berätta om alla sina minus, men det är väl just minusen som är roliga att läsa - kan ju inte bara beskriva 100 braiga saker - blir lite päsigt lixom. Förvirrad - helt enkelt!
    jag kan skriva 100 braiga saker om mig själv.. puffa upp mitt redan alldeles för höga självförtroende..

ALLA saker ju.. alla 20 saker hittills är bäst!!!
    try less, fail less
  • vickis75

Okej - dem vill jag se när jag är klar med mina 100!!

Förvirrad - helt enkelt!
  • KatastrofKatt

*skratt* ja, jag kan åtminstone komma på... en halv sak. eller nä..

try less, fail less
  • Anne M

Jag ska göra en "Vickan".

1) Jag är en fena på att städa, jag städar bort allt (hatar saker och damm).
    2) Mitt minne sitter på gröna Post-It lappar.
    3) Jag är sjukskriven sedan snart två tillbaka. Mitt yrke är undersköterska.
    4) Jag är lyckligt gift med en "galen" och lagom rund man i sina bästa år (45).
    5) Jag är 32 år (33 den 12 november, lägg det på minnet ).
    6) Jag är godhjärtad, väldigt empatisk och har alltid ett leénde till övers.
    7) Jag gillar att ta kort.
    8) Jag gillar att ta en grogg eller tre med KatastrofKatt, som jag från började avskyde , och det var ömsesidigt (men nu älskar vi varandra ).
    9) Jag tar gärne en grogg eller åtta med Anin4456, som jag från början tyckte var en stropp, och hon tyckte samma om mig , men nu älskar vi också varandra .
    10. Jag är FL-beroende .

• KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-15 17:19:10 följande:
    Jag ska göra en "Vickan".1) Jag är en fena på att städa, jag städar bort allt (hatar saker och damm).2) Mitt minne sitter på gröna Post-It lappar.3) Jag är sjukskriven sedan snart två tillbaka. Mitt yrke är undersköterska.4) Jag är lyckligt gift med en "galen" och lagom rund man i sina bästa år (45).5) Jag är 32 år (33 den 12 november, lägg det på minnet ).6) Jag är godhjärtad, väldigt empatisk och har alltid ett leénde till övers.7) Jag gillar att ta kort.8) Jag gillar att ta en grogg eller tre med KatastrofKatt, som jag från började avskyde , och det var ömsesidigt (men nu älskar vi varandra ).9) Jag tar gärne en grogg eller åtta med Anin4456, som jag från början tyckte var en stropp, och hon tyckte samma om mig , men nu älskar vi också varandra .10. Jag är FL-beroende . /Kan nu titulera mig som fotograf

100 saker var det ju, pandalusk!
    try less, fail less
  • Anne M

Jag tar 10 i taget .

• vickis75

Jippie pandan! *gör vågen*

Vad gäller nr 1 så behöver jag låna dig!! Fast när jag tänker efter skulle du nog få totalt dåndimpsanfall om du kom in här som det ser ut nu...

Åååh, kan du påminna mig om 12e november sisådär en gång per dag??! *ber snällt*`Jag får katten sluta amma snart - minnet är helt bortblåst!

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Du är inte dålig som lyckas få till 10 per gång! Jag blarrar så mkt så 5 räcker för att det ska bli läsbart. Generad

Förvirrad - helt enkelt!
Svar på tråden Pandas hangarounds