• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-15 18:22:56 följande:
    21. Är barnsligt förtjust i McDonaldsmat - trots att jag jobbat där (fast bara i kassan då, så långt kom jag )22. Vägde 47,5 kg fram tills att jag blev gravid med William för drygt 5 år sen - detta ofrivilligt då... Inga ätstörningar eller så - jag kan bara inte gå upp i vikt! Trist nog anser folk att sånt är helt okej att kommentera precis hur som helst!23. Jag har kastat ett decilitermått i metall mitt emellan ögonen på en kille en gång på hemkunskapen. Han retades och *pang* - tycker iofs fortfarande att han förtjänade det! Det gjorde nog vår lärare oxå, för trots att hon såg det sa hon inte ett pip till mig! 24. En gång när jag blev arg på Mattias hällde jag 1 liter diskvatten över honom... Inte bra att argumentera med en Vickis som diskar tillbringare... 25. Fick äta bricanyltabletter när jag var gravid med Wille pga risk för förtidsbörd - och blev hur mkt på pickalurven som helst! Läkaren trodde nog jag var helknepig när han kom och sa att vi fick åka hem - skönt svarade jag, då behöver vi inte oroa oss för djuren. -Jaså har ni kor, sa han. -Nej, replikerar jag, de kommer inte in genom kattluckan! Sen skrattade jag så jag grät - i minst 30 minuter... Förvirrad - helt enkelt!
    Skrattar högt .
  • Anne M

Nu går vi hem till grannarna (Knattis och Cuppe) och förtär alkohol

Skål och trevlig kväll alla goa frumtimmer .

Kyss

• KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 18:22:56 följande:
    21. Är barnsligt förtjust i McDonaldsmat - trots att jag jobbat där (fast bara i kassan då, så långt kom jag )22. Vägde 47,5 kg fram tills att jag blev gravid med William för drygt 5 år sen - detta ofrivilligt då... Inga ätstörningar eller så - jag kan bara inte gå upp i vikt! Trist nog anser folk att sånt är helt okej att kommentera precis hur som helst!23. Jag har kastat ett decilitermått i metall mitt emellan ögonen på en kille en gång på hemkunskapen. Han retades och *pang* - tycker iofs fortfarande att han förtjänade det! Det gjorde nog vår lärare oxå, för trots att hon såg det sa hon inte ett pip till mig! 24. En gång när jag blev arg på Mattias hällde jag 1 liter diskvatten över honom... Inte bra att argumentera med en Vickis som diskar tillbringare... 25. Fick äta bricanyltabletter när jag var gravid med Wille pga risk för förtidsbörd - och blev hur mkt på pickalurven som helst! Läkaren trodde nog jag var helknepig när han kom och sa att vi fick åka hem - skönt svarade jag, då behöver vi inte oroa oss för djuren. -Jaså har ni kor, sa han. -Nej, replikerar jag, de kommer inte in genom kattluckan! Sen skrattade jag så jag grät - i minst 30 minuter... Förvirrad - helt enkelt!
    *skrattar så jag kissar på mig*

du är sanslöst.. och bäst!!!!
    try less, fail less
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-15 18:26:40 följande:
    Nu går vi hem till grannarna (Knattis och Cuppe) och förtär alkohol Skål och trevlig kväll alla goa frumtimmer . /Kan nu titulera mig som fotograf
    utan mig??? *griiinar* Gråter
    hur bara KAN man förtära alkohol utan mig??? *hickar förtvivlat*

jag förlåter er, så småningom

try less, fail less
  • vickis75
    Nu går vi hem till grannarna (Knattis och Cuppe) och förtär alkohol Skål och trevlig kväll alla goa frumtimmer . /Kan nu titulera mig som fotograf
    Åh, drick lite alkohol åt mig med - behövs inte mkt, för jag tål knappt ingenting nu kan jag tro...

Förvirrad - helt enkelt!
  • Monica H
    Tat lugnt med piten.... tänk på att det är en dag i morgon med.
  • vickis75

26. Första gången jag skulle ut och åka båt med maken i skärgården i Västervik fick jag agera hopp-i-land-kalle när vi kom till en trevlig liten ö. Det var första och sista gången - efter den gången fick jag styra båten istället! Bräckt vatten är ganska klart och jag fick sitta i fören och kika hur grunt det verkade. När det var grunt nog skulle jag hoppa i med tamparna (ja ni vet de där snörena som man knyter fast båten med nånstans passande - typ i ett träd eller så) och sen hålla in båten till land tills Mattias kom och förtöjde. Sagt och gjort! Satte mig och kollade. -Jag vet inte riktigt om vi är tillräckligt nära, hojtade jag. -Bottnar du eller inte, hojtade maken varpå jag hoppade i - bara för att upptäcka att jag inte bottnade alls. Där hängde jag i fören och sprattlade. -Hjäälp, jag når inte botten! -Släpp båten då, sa maken. Och där slog det slint i Vickis huvud!! -Nej det kan jag inte - då driver du iväg! (öööh??) Det låg flera båtar förtöjda i närheten runtomkring, och de hader säkerligen kungligt roligt åt mig som hängde där i värsta Segelsällskapsresan-anda!! Iaf så medans maken stod och argumenterade med mig (som fortfarande vägrade släppa båten Generad) drev vi in mot land - och plötsligt bottnade jag... Sen dess utsåg maken sig till hoppilandkalle och jag fick styra.

27. Jag grät så tårarna sprutade när "Bimbo" dog i "Tre kronor"

28. När jag var liten - riktigt liten, så liten att jag inte kommer ihåg det tack och lov - åt jag ketchup på allt - t o m I(!!!) ärtsoppa!

29. Jag och min kompis Linda blandade en fin drink hemma en gång när mamma och pappa inte var hemma - lite av allt som fanns i flaskform i kylskåpet, mammas hemmagjorda jordgubbssaft och som extra piff - strössel! Det blev - odrickbart! Mamma fattade aldrig varför jag inte kunde dricka hennes hemmagjorda saft efter det...

30. Jag har sjungit Målle Lindberglåtar ihop med bl a mammas kusin i en tomm damm på torget i Rörvik vid sisådär kl 3 på natten. Säkerligen poppis bland de som bodde i lägenheterna runtomkring...

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Godnatt Panda!

Hoppas ni har trevligt!

*kramar*

Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M
    Vart har alla mina favoriter tagit vägen?

Kan ni länka till alla trådar ni huserar i så jag åter kan vara med?

Kattens tråd(ar).

Vickans trådar.

Anins trådar.
  • KvastHilda

Hon drack så mycket alkohol att hon tappade favoriterna!
    Favoritluckor är ett dåligt tecken...

Svar på tråden Pandas hangarounds