Pandas hangarounds
Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre
Den här tråden då, Pandan
www.familjeliv.se/Forum-5-178/m12402882.html
Jag vill välja tema, ju...
11) Jag gillar långa naglar, men mina går bara av, så jag har kört med lösnaglar, men de tenderar att lossna för jämnan, så i måndags fick jag pengar av maken att göra akryllnaglar så nu har jag långa fina naglar (fransk mainkyr) .
12) Jag är dödens less på att gå hemma, jag vill göra massoe, men min sjukdom hindrar mig från att göra massor .
13) Innan jag blev sjuk så var våra telefonräkningar skyhöga, nu är de nere i und3r 1000 lappen.
14) Krogen har jag inte varit på sedan Dackefejden, och det mina vänner är evigheter sedan.
15) Jag vet inte vilken musik som är "inne" nu (jag går ju inte på krogen längre).
16) Jag hatar att stryka.
17) Ännu värre är det att putsa fönster.
18) Jag har ett extremt dåligt morhonhumör.
19) Första gången jag träffade min make var en midsommar på krogen, och jag hade aldrig sett karln tidigare, men han kom fram till mig, oerhört berusad och sade att jag var den vackraste kvinna han någonsin sett, och så friade han till mig (jag tackade ned
.
20) 3 år senare friade jag till honom på en karaoke bar, och han sa ja (tack & lov ).
21) Vi kämpade i sex långa år, och efter 3 IVF/ICSI försök så kom vår efterlängtade dotter .
22) Jag gillar att äta på fel tider, efter 18.00, typ vid 21.00 , men jag går ändå ned i vikt
, 16 kilo minus på 5 månader
.
23) När jag väntade Amanda gick jag upp 30 kilo (jag var större än globen, jag var också rökfri under hela graviditeten och tre månader efter hennes födelse.
24) Jag tål inte att andra säger till mig vad jag ska göra, det är my way och no way.
25) Jag är "skadeglad", t ex om jag ser en "unge" i typ dolda kameran som gör si illa så kan jag skratta som en tok i flera minuter (sunt va .
26) Sy kan jag inte, jag kan inte heller spika upp tavlor, såvida man inte vill att de ska hänga symetriskt.
27) Jag kontur läser oftast texten innan jag postar den.
28) Jag gillar inte att ringa myndigheter, jag mejlar hellre.
29) Tro det eller ej, men jag är blyg .
30) Jag vill tro att alla gillar mig .
Men vad du skriver kvinna!!! Nu är du ju ifatt mig!
ja, här har det knåpats minsann. way to go görl
36. Jag är smålänning och därmed sparsam - även vad gäller ägg tydligen. William kom till efter 2 år och 3 månader med hjälp av dubbel dos Pergotime. Med Hannah räckte det att få receptet!
Jag råkade ägglossa av mig själv månaden innan jag skulle börja knapra Pergo...
37. Jag älskar att dansa - hör jag musik har jag svårt att vara stilla...
38. Sist jag var på krogen (skulle kunna tänka mig att det var ungefär samtidigt som Panda) gick jag hem tidigt - jag blev innerligt trött på att bli grovt raggad på av knappt 18-åriga raggare med skinnväst och träskor och kläggigt bakåtslickat hår, dessutom knappt torra bakom öronen!!
39. När jag var hos tandläkaren sist kände jag mig gammal för första gången i mitt liv - första tanken var nämligen: "Men den där lille grabben kan väl knappt ha gått ut gymnasiet, ska han peta mig i munnen?!"
40. Ibland är det pinsamt att jobba som vuxendövtolk - jag har på storskärm skrivit penis istället för pensionär... Tur att de flesta i det sällskapet läste långsamt!!
mer mer mer
Nähä? Ok...
Min punkt nummer 27 stämde inte så bra i mitt inlägg ovan va? (ASGARV).