• Nericia

Gå ner i vikt!

Nej nu måste jag ta tag och börja skärpa mig med allt godis och onyttigt jag äter. har tidigare prövat cambridge, (funka ett tag), nutrillet (funka inte länge), nej nu ska jag bara lägga om kosten och tänka på vad jag äter och hur mycket. och framförallt röra på mig.

Den som vill får gärna hänga på här så kan vi peppa varandra,annars så kör jag på och skriver in här resultat för min egen skull. jag tänker väga mig varje  onsdag, får det ju bli eftersom jag startar idag.

och då kanske ni undrar varför jag gör det så här, för jag hade ju tänkt att tala om min vikt och så. jo för nu vet ju jag att ni alla här på familjeliv vet om hur mycket jag väger och så. så då blir det mer pepp för mig själv att gå ner, och på nå vis "bevisa" för er att jag kan.
    jag hoppas detta ska funka för mig, för efter alla sätt man provat så måste man ju kunna på något vis. det måste bara funka. jag vill så gärna gå ner i vikt.

så från och med idag startar jag.

Min vikt från idag är: 85 kg.

Nu gäller det!!!

• Svar på tråden Gå ner i vikt!
  • JejDii

Håller tummarna för måndagsvägningen BetaniaSkrattande

• Snutte och Snuttan

Hmmm jag kommer väl rasa upp i vikt nu eftersom jag tog min första p-spruta igår. Alla som haft den e ju så förbannat negativa mot den att den gör att man går upp 10-20 kg.. GA! jag ska ju ner inte upp!

SÅ man känner sig en aning deppad... kanske borde ha låtit bli.

Välkommen SanneN

Jag kör också med nutrilett och naturdiet plus äter
    Vi kan peppa varandra o slåss mot överkilona

Betania:

Vad skoj att vågen visar neråt! Hoppas det håller i till måndag.

Men tjejer, varför kommer det sig att vi faller dit på helgerna hela tiden? är det för våra barn o karlar e hemma??? hehehee... nej den trenden ska vi bryta!

Stolt Mamma Till Mattias Och Evelina
  • Snutte och Snuttan

OJ menar sanne BBBB inte NNN

Stolt Mamma Till Mattias Och Evelina
  • sanneb

helt ok
    misstänkte det var till mig

känner mig mkt välkomnad ;D

• Nericia

hej på er alla, och nytillkomna.

här går det på, inget godis än så länge. har faktiskt fusk vägt mig och står still på 83 inget roligt.
    man tappar lite hoppet när det inte ändrar på sig. man vill ju att det ska gå fort.haha, otålig som jag är.

Nu ska jag tillbaka till jobbet. så vi syns alla på måndag, då gäller det........vägning!!!

Trevlig helg på er!!!

• sanneb

Två dagar med nutrilette men ikväll blev det massor micropopcorn... är det illa? bytte ut min 5e påse - det är ju inte så mkt kalorier i det men det kanske sabbar ändå

Igår titta jag på "du är vad du äter" och då fick killen bara dricka varmt? är det så? får jag dricka hur mkt kaffe jag vill? eller ska nutrilette vara som en slags fasta?

lite förvirrad känner jag, hoppas någon kan ge mig lite klarhet

• Qliana

Hej!

Jag har minst 6 kg att gå ner och skulle behöva lite pepp då och då. Givetvis tycker jag det vore kul att pappa er också. Jag gick med i ww för drygt två veckor sedan och tänkte följa deras metod.

Längd/startvikt / nuvarande vikt / målvikt

Carro29: (158cm): 85 kg / 83 kg/ 65 kg
    Jenny o Nike: (175cm): 79 kg / 78,8 kg / 69 kg
    Snutte o Snuttan: (161cm): 75 kg / 73,7 kg / 60 kg (-1,3 kg)
    Sessan: (160cm): 60 kg / 57,0kg / 50 kg
    Betania: (175cm): 87,5 kg/84,3 kg / 70 kg
    Eija77: (168cm): 79,9 kg/78,7 kg/65 kg
    Marlean: (180cm): 93kg / 92kg / 85kg
    Princess Leia: (161cm) 89kg / 75,5kg / 60kg
    Rasmus06: (161cm): kg/60kg/ 54kg
    maddeofreddes: (168cm): 98 kg/ 98 kg/ 90 kg (till att börja med)
    Lenafena:(160cm) 94,6/ 88,3/ 78 (mål innan februari slut-07)
    Karita:(170) 97.20kg/95.40kg/65kg (till att börja med)
    Cassanna:(164cm) 91 / 85,5 / 75 (till att börja med)
    Jenny1978:
    Soffi86: (165cm) 82-84/73,6/60 (helst runt December)
    danitra: (164cm) 75 / 73 / 55 - -2kg
    Eddiesmamma:70/69/65 (till att börja med)
    Miha: (164cm) 89/84,4/75 (till jul tack :)
    Johannah: (161) 74kg
    SanneB (165) 73kg/73kg/66kg
    Qliana (160) 66,6/66,4/60 (ev 56) Innan jul.

• Rasmus06

Jag har visst missat lite.. Har inte varit inne på ett tag men kämpar på. Inget onyttigt på hela veckan!!!!
    Måste införskaffa en våg under helgen!

Svar på tråden Gå ner i vikt!