• Nericia

Gå ner i vikt!

Nej nu måste jag ta tag och börja skärpa mig med allt godis och onyttigt jag äter. har tidigare prövat cambridge, (funka ett tag), nutrillet (funka inte länge), nej nu ska jag bara lägga om kosten och tänka på vad jag äter och hur mycket. och framförallt röra på mig.

Den som vill får gärna hänga på här så kan vi peppa varandra,annars så kör jag på och skriver in här resultat för min egen skull. jag tänker väga mig varje  onsdag, får det ju bli eftersom jag startar idag.

och då kanske ni undrar varför jag gör det så här, för jag hade ju tänkt att tala om min vikt och så. jo för nu vet ju jag att ni alla här på familjeliv vet om hur mycket jag väger och så. så då blir det mer pepp för mig själv att gå ner, och på nå vis "bevisa" för er att jag kan.
    jag hoppas detta ska funka för mig, för efter alla sätt man provat så måste man ju kunna på något vis. det måste bara funka. jag vill så gärna gå ner i vikt.

så från och med idag startar jag.

Min vikt från idag är: 85 kg.

Nu gäller det!!!

• Svar på tråden Gå ner i vikt!
  • soffi86

finns det ngn har som har tipps pa UTMATTANDE traning?? Efterlyser det starkt eftersom jag har sa sjukt mycket energi...

• JejDii
    soffi: frisk luft brukar väl vara rätt uttröttande, annars kanske du får lösa sudoku samtidigt som du spinnar eller nåt Testa att dra ner på sockret kanske, om du nu inte redan har testat det
  • Snutte och Snuttan

SUCK! så trött jag blir på mig själv.

Peppa upp mig innan jag dör av maten

Stolt Mamma Till Mattias Och Evelina
  • tjötas

Jenny o nike: mina smygvägningar visar ofta också mer minus än jag sen får på måndagen, äter ju helt klart mer och onyttigare på helgen så det är inte så konstigt. men det är ändå kul att smygväga sig, framförallt för att då kan man korrigera lite i tid om vågen skulle visa plus. Då kanske man håller igen lite under helgen. Nu är det mer så att om den visar minus tycker jag att jag kan äta lite godare på helgen även om det påverkar resultatet...

• Nericia

hej på er alla! var ett tag sen jag skrev något här. har haft lite mycket på sistonde, min hund är sjuk  och jag känner mig inte på topp. sådär nu har jag gnällt lite,haha.

Har fuskat oxå denna vecka, min mor har fyllt år och sen så har tant röd kommit och jag har svullat godis, då kändes det bra men nu, usch och fy bubblan vad jag ångrar mig.

nä nu ska jag ta nya tag.

snart är det helg. hade tänkt att hålla på ute i trädgården i helgen, men det verkar som om det inte kommer bli så fint väder här i närke. får se hur det blir med det.

Ni är så duktiga allihop. jag är ofta inne här och läser även om jag ej skriver något.

Skruttisen 2: välkommen hit!

• Johannah Ottosson

Min syster kom hit igår med en påse godis och cola light! Typiskt systrar hmmmm
    Hon sa "jag tänkte jag skulle få skäll för jag kom med det här" och ändå så gör hon det?? Tossa!!!
    Jaja jag åt i alla fall men inte så mycket. Har inte så mycket ångest för det faktiskt, jag har varit så duktigt i övrigt!!

Ha en trevlig helg allihopa!

• FlikkanZombie

hellu allihopa!

igår åt vi pizza, men jag har absolut ingen ångest för jag har skött mig exemplariskt hela vägen och jag har inte rört godis, glass, chips..el dylikt. så jag känner mig rätt duktig ändå

kämpa på alla, ni är så duktiga!

• tjötas

skickar in ett litet pepp inför helgen. Många goa saker vill man äta då, försök välja ut några få som ni verkligen vill ha och stå över resten så ser vi nog alla resultat på måndagsvägningen! Lycka till!

Och se till att få in minst 30 min motion både lördag och söndag!

• Snutte och Snuttan

usch har inte motionerat eller skött mitt ätande denna vecka.. har totalt tappat motivationen... suck

Stolt Mamma Till Mattias Och Evelina
  • FlikkanZombie

Snutte och Snuttan: det kan hända alla, jag lovar bara att försöka hitta motivationen igen och sätta igång, tänk på vad som fick dig att börja med detta från första början jag tror på dig iaf, lycka till! *kram*

Svar på tråden Gå ner i vikt!