• Nericia

Gå ner i vikt!

Nej nu måste jag ta tag och börja skärpa mig med allt godis och onyttigt jag äter. har tidigare prövat cambridge, (funka ett tag), nutrillet (funka inte länge), nej nu ska jag bara lägga om kosten och tänka på vad jag äter och hur mycket. och framförallt röra på mig.

Den som vill får gärna hänga på här så kan vi peppa varandra,annars så kör jag på och skriver in här resultat för min egen skull. jag tänker väga mig varje  onsdag, får det ju bli eftersom jag startar idag.

och då kanske ni undrar varför jag gör det så här, för jag hade ju tänkt att tala om min vikt och så. jo för nu vet ju jag att ni alla här på familjeliv vet om hur mycket jag väger och så. så då blir det mer pepp för mig själv att gå ner, och på nå vis "bevisa" för er att jag kan.
    jag hoppas detta ska funka för mig, för efter alla sätt man provat så måste man ju kunna på något vis. det måste bara funka. jag vill så gärna gå ner i vikt.

så från och med idag startar jag.

Min vikt från idag är: 85 kg.

Nu gäller det!!!

• Svar på tråden Gå ner i vikt!
  • Maraschino
    Miafia: Visst är den helt kanon!!! Har upptäckt hur dålig kondis jag verkligen har, orkar bara tio minuter sen är jag helt slut i benen!!!Fundersam Men de tio minuterna kommer sakta men säkert öka!!!
  • Miafia33

Maraschino:

ja verkligen

jag fick min förra veckan och i förrgår körde jag 20 minuter, blev helt slut. Ikväll blir det träning igen..

Fick du oxå radiolurar till din

• Maraschino

Miafia33: Ja jag fick hörlurar till min men de ligger ännu nerpackade!!! Min står vid TV så jag tittar på TV under tiden!! Då går tiden fortare oxå!!

• FlikkanZombie

Jag hade också en orbitrek förut, men sen sålde jag den för jag kände att jag ville ut o gå istället, första gången klarade jag 25 min..sen efter den gången så klarade jag 30..men jag va helt slut efteråt. *s*
    Men jag kom på att det gick mycket snabbare när jag tittade på mitt favoritprogram på tv

• Johannah Ottosson

Jag har med en crosstrainer, men jag måste erkänna att jag är dålig på att använda den! Måste bli bättre på det!!

Är det ngn mer än jag som ammar?

• JejDii
    johannah: jag ammar, och det gör att jag ursäktar mer onyttigt än jag egentligen bordeOskyldig Jag blir helt enkelt attacksugen ibland, och det skyller jag till viss del på amningen, men jag får väl träna lite oftare helt enkelt.

Hej marachino

ser varken miafia eller sweetpea på listan... skriv in er tjejer! Roligt med många att bubbla med
  • Maraschino

God morron alla kämpar!!!

Ny dag nya tag!!! Akta er för sockermonstren som lurar runt hörnen!! Ska försöka undvika de själv idag med, lyckades nästan igår!!

Hur går det för er andra?? Själv ska jag kämpa mig upp på min Orbitrek så fort lillkilllen somnat!!

• Maraschino

Någon av er som är medlem i aftonbladets viktklubb???

Jag är med där men använder inte deras rekomendationer pga att jag ammade när jag gick med och jag hade läst slarvigt. Fick order om att inte följa deras metod förrän jag slutat amma.. Vilket jag har gjort nu, men nu vill jag nollställa allt där och börja från början istället..

Svar på tråden Gå ner i vikt!