• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Jozie

oj hoppsan Förvånad, var tog texten vägen?

hoppar in här för jag har börjat tempa denna månad, 4:e försöket nu!

En ängel går vid min sida...
  • äppelblomman

Välkommen Jozfein!
    Tempar du med Fertility Friend? I så fall är det bara att lägga in länken bland de andra i listan.

• Fru JD

Hej Jozfein o Skrattigtjej: Ni är välkomna hit!!

Skrattigtjej, jag får hålla med Ankiz om att de temperaturerna nog är lite för låga. Det är nog bra om du kan köpa en muntermometer precis som Snice säger.... Så att man kan se dina pluppar på kurvan

• Fru JD

Jakey: Vilken grymt snygg stabil kurva du har!!!

• pilsa

I dag har jag blivit äldre............
    34 hela år,suck vet inte om det är en bra ålder eller om jag bara känner mig gammal och grå pga annat,dagen och kvällen har varit bra förutom just nu då vi började tjabbla om jobbet jag och maken,nackdelen med att jobba tillsammans.

lags mat gjorde han helgeflundra med skirat smör och potatis,men när han visade mig den ångande fisken höll jag på att kräkas,urk,men sedan försvann det,nåja,jag har haft en bra dag.

• fealin

G*R*A*T*T*I*S* myliten!!!!!!!!!!!!!!!

pilsa: Det lät som det var god mat din man gjorde. Synd att du mådde illa av den. 34 är ingen ålder på en häst. Jag själv är ju 35 men känner mig som jag gjorde när jag var 20. Förhoppningsvis känner du dig bara grå just idag bara. Hoppas att morgondagen blir bättre!

• sisf

Grattis myliten! :) Det är jätteroligt med plus i tråden. Man blir på bra humör!!

Havssol, Japp... som du sa äl-tider nu. :) Väntar bara på ett plus på stickorna och temphöjning såklart... men det känns som att det kan komma när som helst. Ser bra ut för dig förresten! :)

Jag håller tummarna för alla nära BIM, flera fina kurvor tycker jag! Självklart för alla andra också.. !! Lycka till allihopa!

• skrattigtjej
    Fru JD skrev 2006-10-09 18:14:43 följande:
    Hej Jozfein o Skrattigtjej: Ni är välkomna hit!! Skrattigtjej, jag får hålla med Ankiz om att de temperaturerna nog är lite för låga. Det är nog bra om du kan köpa en muntermometer precis som Snice säger.... Så att man kan se dina pluppar på kurvan
    ahaha ok
    men kan ja inte ha kurvan som ja ha den nu så länge på min sida?
    elle de e inte bra?
    ahaha ja får köpa sista i månaden då :-/
    haha... vad e pluppa aha på kurvan
    Emmy
  • mala78

Grattis Myliten!

Ja, det är äl på g för mig (hoppas jag) Pos på testet idag! Jag har massor av bilder på äl-test om nån vill kolla,när det är pos är båda strecken lika starka, det är ingen tvekan när man väl ser ett pos test.

Jag har inte så mycket tid att vara här, men jag försöker läsa och titta på kurvor även om jag inte kommenterar så mycket, Håller tummarna för alla dock!
    Kram

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*