• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Dulia

Hej tjejer!! Jag har tyvärr inte så mycket tid så jag hinner vara med er här och analysera kurvor men jag kikar in lite då och då

Grattis myliten!!!!

Skickar kramar till er som behöver dom och jag håller tummarna för er alla!!!

• Ofir1

Havssol: tack för komentaren Ne, det är inte alls kul med långa cyklar.. Är sååå trött på dem nu.

Jag förstår mej verkligen inte på mina äl test..*suck* Se här hur de har blivit i ca. en vecka. (test som är tagna några dagar innan det, finns i känsliga bilder eftersom det blev knäpp när jag la dem i standrad galleriet).
    Tappen har också varit knäpp i ca. en vecka.. Konstant hög och halvmjuk.
    Idag va ju testet ganska starkt.. men flytningarna stämmer inte alls.
    F*n vad krångligt det är. Men lite spännande ändå.

Grattis Myliten och lycka till!!!

• fealin

Vad sur jag blir på ff...nu flyttade dom min äl igen till dag 15....Kurvan ser ju mycket finare ut när det är äl dag 14.
    Men men ..jag får hoppas att det blir lite knäppt eftersom jag har så få mätningar innan äl.
    Nu ska jag spana o se om det är någon annan som vaknat o lagt in i kurvorna.

• fealin

Jakey och Havssol ser det ju strålande ut för! Spännande att se vad som händer idag!

Jag flyttar fram listan och flyttar fram BIM en dag på mig eftersom ff tjatar med att flytta fram äl (har en väldigt regelbunden cykel).

Pilsa! Då får vi BIM samma dag KUL!

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥

äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 7/10
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 11/10
    Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305 BIM 12/10
    Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 12/10
    fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3 BIM 17/10
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 17/10
    BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 19/10
    mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 21/10
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 21/10 (?)
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 21/10
    ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BIM 22/10 (?)
    Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 30/10
    cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
    Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 5-6/11
    Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
    Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf
    sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
    skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8

+++Lyckostarna+++
    + Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
    + MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
    + Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
    + Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
    + Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 13/6-07
    + Magda84: www.fertilityfriend.com/home/154065 BF 14/6-07

• äppelblomman

Go morron och grattis i efterskott pilsa!

När jag la in min temp idag så försvann min ÄL... Tydligen inte tillräckligt tydliga data, för att FF skulle våga ha kvar krysset. Säger bara att ÄL kan ha inträffat mellan dag 10-23.
    Igår trodde jag att tanten skulle komma ordentligt också, då det kom lite rött igen men idag är det åter knappt spottings.

• äppelblomman

Bara några kommentarer. Är ju inte så duktig på att analysera, tyvärr.

havssol - fin kurva!
    Jessica26 - Hur känns det idag? Såg att tempen gått ner.
    jakey - stadigaste kurvan..
    fealin - imp. dip igår?
    mala78, ankiz - ÄL-plus!
    FruJD - Ser stadigt ut för dig med.
    sisf - Dags att börja "jobba" igen.

• fealin

äppelblomman: VAd tråkigt att din äl försvann! Har du själv någon aning om när det var? ont i magen eller så? Det är bara att hoppas att ff sätter ut den igen. ff flyttar ju min äl mellan dag 14 och 15 hela tiden. Nu var jag inne och fuskade lite och satte ut en temp dagen innan jag började tempa. Oavsett vad jag satte in för värde så fick jag äl dag 13. Är det fusk att lägga in en temp som inte finns? Jag vet att jag inte hade äl dag 15....men på något sätt känns det roligare med en chart som man vet stämmer än en som man vet är fel...
    Kan jag????

/stor-fuskarn

• fealin

och jo äppelblomman...en imp dip vore ju inte illa att ha ..
    Men jag vågar inte tro något sånt. Det är ju första kurvan för mig så min kropp kanske beter sig så helt enkelt...men jag var väldigt glad idag att tempen hade stigit igen!

• myliten

Tack för gratulationerna!

Känns helt overkligt, tror att jag inbillat mig och imorse var jag på väg att tala om för maken att jag drömt att jag plussat.

fealin: antaglien är det "fusk", men jag skulle ändå göra det, för att få kurvan att "stämma med verkligheten" (anpassa kartan efter vekligenheten - så länge man vet vad som är kartan och vad som är verkligheten

• äppelblomman

fealin - Svårt att svara på. Försökte fuska jag med idag men det verkade inte spela nån roll vad jag satte för temp, ÄL-krysset var borta. Har ju haft en del värk i magen efter mitt kryss men vet inte om det var Äl eller nåt annat. Tyvärr har ju inte flytningarna hjälpt till i tydandet heller.

Vi hoppas på imp. dip för dig!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*