• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Brodsmulan
    Havssol.. en eller två-decimal, gör inget alls, är mönstret som FF letar efter och vet du.. du KAN faktiskt få lite som två-decimal på en en-decimalare. Kolla hur lång tid den tar att bestämma sig, snabbt så är det ex.vis 36.0, långsamt, så kan du skriva 36.5, detta kom jag fram till genom att jämföra i 2v med en två-deciamalare men detta kräver ju att man är uppmärksam på tempen också, kan va lite jobbigt direkt på morgonen.
    Carpe diem.. man vet aldrig vad morgondagen innebär..
  • Brodsmulan
    Ofir.. lämna klagomål till kroppen nu får den baskemig skärpa sig.
    Jobbigt för dig tjejjen och ja, jag blir också förvånad när du bara fick så svagt. Nä, nu får banne mig din kropp ta lite resonemang och börja uppföra sig
    Carpe diem.. man vet aldrig vad morgondagen innebär..
  • Havssol

Brödsmulan: Wow! Men jag tycker att det är tillräckligt jobbigt att öppna ögonen för att kolla vad det blev Världens tröttaste på morgonen!

• Ofir1

Brodsmulan: Japp, ett klagomål är på väg. Skriftligt dessutom, minst två sidor Man kanske kan snacka kroppen till rätta?
    Ja, jag hade faktiskt förväntat mej något mer än det jag fick. Lite snopet Jag kan inte ha missat någon stegring väl? det borde ju va omöjligt...
    Får väl bara vänta på att kroppen bahagar ta sitt förnufft tillfånga.

• skrattigtjej

Brodsmulan så du mena de :-s urk analen urk urk urk... skulle ju inte tycka om och trycka upp en temp där ok vad betyder 2 punkts elle de där ni sa.. va betyde de`` ska de typ bara stå 37 då?

Emmy
  • mala78

hej tjejer!

Kramar till magda och myliten och till er som fått mens.

Jag var också glad över mina pos äl-test men har inte haft någon dipp, min man vad dålig igår så vi kunde inte mysa, se om vi orkar ikväll. hoppas verkligen att tempen stiger i morgon, har haft mycket känningar i magen, vill verkligen ha äl.
    såå trött, så orkar inte kommentera kurvor, så att det ser bra ut för havsol dock

• mala78

skrattig, 2 decimaler, alltså 36,54 eller liknande, att tempa i munnen går bra.

• pilsa

plisa.. för att få rätt bim/antal dagar dpo bör du nog göra en override på krysset.
    detta skrev brodsmulan,hur gör jag då?
    är ju inte haj på detta alltså,snälla hjälp någon.

• skrattigtjej
    mala78 skrev 2006-10-11 21:57:52 följande:
    skrattig, 2 decimaler, alltså 36,54 eller liknande, att tempa i munnen går bra.
    jka men min temp visa ju så.. vrf e de så farligt med arm hålan
    Emmy
  • fealin

*suck*..min temp sjönk idag och så har jag flytnignar....
    Allt hopp försvann ganska snabbt efter att jag varit så stolt över dippen.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*