• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Babynr1

AHH Vad trakigt Myliten! Stor kram skickar jag till dig..men tank att det ar battre att det slutar nu an senare! Unna dig nagot specielt som lite ytlig trost! Hjalper saklart inte i langden men for stunden kanske lite...

• fealin

massor av kramar till dig myliten = = Det positiva är ju iaf att nu VET ni att ni kan bli gravida! Det är alltid något!
    Bara att ta på sig arbetshanskarna igen. Vi får hoppas på nytt plus snart igen!!!!

• Snice

Havssol- hur är det?! BIM idag ju... Iallafall ser tempen lovande ut!
    Jakey- min BIM-kamrat! Hur går det för dig?!
    FruJD-var är dagens temp?!
    Ankiz- din ÄL var säkert på dag 20 för nu är tempen på väg upp! Spännande och ni har ju legat i som bara den!!
    Athena78- tagit en pause i tempandet?
    sisf- hoppas du får ÄL snart!!!
    skrattigtjej- försvann du nu när du precis börjat tempa?!

• jamis

Stor kram Myliten! vet hur jobbigt det är med missfall

Kram Jessica detvar ju er tur nu!

• Babynr1

Ah Jessica26 vad synd! Beklagar! HAller tummarna for dig nasta manad...ni far se till att det blir november + istallet. Eller hur!

• pilsa

Stor kram till Jessica och Myliten,såååååå trist,håller mina tummar för er till nästa gång.

• pilsa

Snice,inte ska du blöda nu? en bebbe ska det ju vara där inne,kramar i massor.

jag mår fortfarande illa,inte lika mycket som i går eller förr går,men nu på eftermiddagen har det tilltagit.
    jag är väl skengravid.
    yr är jag oxå,blää,hoppas jag mår bättre snart.

• myliten

Tack hörni, skönt med era vänligheter! Och som ni säger, bättre tidigt än sent (om det nu absolut måste ske). Och lovande att vi verkar kunna få till det någorlunda, i alla fall.

jag hade ju så lite symptom (mer symptom idag än någon annan dag, ironiskt nog), så graviditet bestod mest i plusset - som jag fotade, som tur var, annars hade jag trott att jag inbillat mig eller drömt. Men det är klart, man är ju snabb med att föreställa sig framtiden med ett plus... Och det svider ju att släppa...

På med blåkläderna och in i verkstaden igen! (eller ska det vara AV med blåkläderna )

• fealin

*s*..jadu myliten...det blir nog till att ta av sig blåkläderna om det ska bli nå´t...arbetshandskarna kan du nog behålla på dock.. Kör så det ryker!
    En del har ju väldigt lätt för att bli gravid direkt efter en graviditet så misströsta inte. Och som sagt ni KAN! Jag förstår att det är tungt nu..ni har säkert vid det här laget både tittat på barnvagn, säng och ny rumsinredning...men lugn...plusset kommer tillbaka en dag när det är dags!
    På ett sätt ska man nog vara glad att kroppen fungererar så bra att det trycker ut blivande foster som skulle blivit många fel på och kanske svårt att överleva ute i luften. Jag förstår om det är föga tröst just nu..men solen går alltid opp!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*