• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

äh det blev fel.

nu har jag kommit hem ska det stå i början.

• fealin

Stackare! *kram*...jobbigt med människor som är helt känslolösa!
    Finns det ingen annan gyn du kan gå till? Vad sa hon om magvärken? Vad berodde den på?

• äppelblomman

missK - Sa ju att krysset skulle komma! Bättre sent än aldrig!
    mala78 - Kurvan ser bra ut. Hur är tempen idag?
    Nightfall - Stadigt värre! Några symptom?
    sisf - Snygg kurva!
    snice - Hoppas på hög temp för dig imorn!
    pilsa - Låter inte kul alls med kräkningar.. Hoppas det gått bra idag.

• pilsa

tack fealin,hon kunde inte säga vad det var för värk i magen.
    vet inte om jag orkar leta efter någon annan gyn,det verkar vara så svårt att hitta någon bra.

• jamis

Men pilsa, varför är din temp fortfarande hög? Sa hon att du inte var gravid? Hoppas du får mensen snart så att du kan börja med pergo! Kram!

KEK: Att vara vanlig medlem på FF är gratis

• fealin

Pilsa: Vi får ta nya tag nästa månad! Som tur är kommer det ju nya. Jag förstår att du är deppig...man blir det när man helt plötsligt vågar tro på ett plus för att sedan inse att man inte är gravid. bläää för bebisverkstäder ibland!

• Snice

pilsa- kollade gyn med gravtest eller blodprov? Är det helt säkert att du inte är gravid? Jag tycker nästan du ska göra som du gjorde när det strulade för flera månader sen- ta kontakt med en till gynekolog för att få ett s.k "second opinion". Stoooor kram till dig!

Välkommen KEK! Självklart får du vara med här! Det kostar inget alls att använda sig av FF! Däremot kan man betala för VIP och då få några extra funktioner i programmet, men man klarar sig utan VIP också! Så regga din kurva och lägg in den i vår lista!!

Magda- Tänk att kroppen aldrig kan bete sig likadant varje månad så man vet vad som är normalt och inte! Skönt iallafall att din kropp kom igång snabbt efter mf.

Cotterpin- du har nog rätt i det. ÄL var nog igår eller natten till idag! Hoppas det!

Kram alla, nu ska jag åka till jobbet!

• äppelblomman

pilsa - Åh, vad jobbigt när man inte blir bemött på ett bra sätt. Man känner sig så utlämnad och osäker.
    Kunde hon svara på varför du haft så ont i magen och kräkts? Kanske blir bra med tabletterna men det känns som om du inte ska behöva påpeka det själv.. Du vänder dig ju till dem för att få hjälp.
    Många verkar rekommendera att man vänder sig till privata mottagningar. Kanske bättre?
    KRAM!

• pilsa

till alla,ja,jag undrar oxå varför min temp är hög,det är konstigt.
    gyn jag var hos är privat.
    kanske man ska gå till en gyn till,får se hur jag gör.
    hon ville bara prata vikt,resten struntade hon i,vad faaaaan,så överviktig är jag faktiskt inte,suck.

• fealin

Vad har hon med din vikt att göra? Sålänge den inte är direkt farlig för dig så ska väl hon strunta i den?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*