• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

Tack äppleblomman det värmer massor,känns lite som om kärringen är på väg,men tempen är ju hög,suck,dumma kropp.=(

• Ofir1

Fru JD, Bäsebus: tack det känns jätte skönt och spännande

myliten: hehe, ja man får väl ta vara på det man har Vara glad för det lilla. Självklart skulle jag föredra att vara utan den "fördelen" och hellre ta de där 14 dagarna. Men men, nu vill det sig inte riktigt så. Nu ska jag njuta av den KORTA väntan på BIM
    Kommer ihåg första månaden efter pp stopped då jag tyckte att det skulle va såååå drygt att få vänt 28 dagar innan man fick testa. Men tjiii fick jag. Den cykeln blev på 62 dagar och den kortaste hittils är knappt 40 dagar. Hade jag vetat det så skulle jag inte klagat.

Snice: Om du kollar i mitt galleri så tog jag nyligen ett mirres och ett Ovutell äl test med samma urin (17/10 tror jag).
    Ovutell var positivt (lika streck) men strecken var väldigt svaga. Mirres var inte riktigt positivt men strecken var mycket starkare. Har annars bara testat med mirres. De har funkat bra, men många har visat på gränsen till pos, vilket varit lite jobbigt ur tolknings synpunkt. Men det kan ju bero på min olydiga kropp också.

äppelblomman: Tack Ja, det är det verkligen. Känns som jag vunnit högsta vinsten Hoppas bara det var ett riktigt bra ägg denna gång då.. och många bra simmare. Kram

• jamis

mala78: Ska din läkare skriva ut pergo? Det vanligaste är att du äter de från dag 5-9, men det talar nog läkarn om Jag har fått ÄL ungefär som vanligt, förra cykeln på dag 15, denna på dag 14 och jag har i vanliga fall ÄL på dag 12-17. Så det funkar bra tycker jag Hoppas det ska gå bra nu när ni får lite hjälp!

• pilsa

blääääää,nu har jag kräkts 2 gånger,yr och huvudvärk,vad sjutton håller min kropp på med?
    kan inte sova när jag mår så här.

• fealin

Grattis Ankiz !!!!

missK: Kul att din temp steg! Första gången på hela kurvan som den bestämt sog för att vara någorlunda jämn! Bravo. Du känner väl inte av någon mens va??

Nightfall: Vilken ökning!!!! Hoppas!

mala78: håller tummarna att ingen tant är på ingång..

Ofir: Vad duktigt ni har jobbat när du äntligen haft äl! Hoppas att det tog sig!

• pilsa

Tack fealin,jag är hemma i dag,började kräkas i går kväll och har hållt på lite i natt oxå,men jag ska gå 11.40 i dag,fattar inte var dessa illamående attacker kommer ifrån,urk.

• fealin

Usch..stackare...illamående och kräkningar är aldrig kul..
    Har du fått influensan tror du eller har det med graviditet o göra?

• pilsa

Tack jam,härligt hoppas den håller sig hög och fin nu=)

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*