fealin: Hehe, ja det är inte alltid lätt
Tips har jag absolut men jag tror de flesta av dem inte skulle platsa i denna tråd:-O
Både jag och mannen pluggar ju och har sjukt mycket fritid. Det hjälper ju enormt mycket faktiskt. Sen ska man ju ha en bra karl också så att man står ut med honom:-P Nej, skämt åt sido så funderar jag faktiskt på att investera i "pre-seed" - glid så att det kanske går lite snabbare att sätta igång. När man tummlat runt i halmen lite för ofta kan ju startsträckan bli lite väl dryg. Jag tror att ett stort problem med mys i barnverkstan är att de blir så slentrianmässigt. Man får nog försöka variera sig så mycket som möjligt, även om det inte är lätt och fantasin tryter.
ojojoj, detta blev väldigt långt och seriöst. Men det är nog bra att tänka på. Iaf för mej själv. Sex blev något annat när det inte längre är bara för nöjes skull.
Tänk vad dum jag var för några år sen. Jag tänkte, helt ärligt, att: "det gör väl inget om det tar tid att bli gravid. Då får man ju ha en massa trevligt sex på köpet". Fy vad jag tycker illa om mej själv för att jag tänkte så. Men man var väl väldigt dum och okunnig.