• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • mala78

Tack tjejer!
    Kram pilsa, fy vad jobbigt.
    Tack för infon jam! Jag tror att jag kommer att få pergo, doktorn pratade om att stimulera äl och styra den så vi vet när det kommer och sen inseminera, fast jag måste ju få ett recept då, aja, ska ringa när mensen kommer.
    Idag syntes spottingen knappt, men kommer säkert igen i kväll eller i morgon. Bim är ju tis-onsd så jag får ju veta snart.
    Kram på er alla.

• Ofir1

pilsa: Ja, det är inte lätt med dessa ältest ibland. Vissa får ju aldrig helt pos och räknar nästan pos som pos. Men jag tror att de flest får helt pos (annars skulle ju ältest inte funka) så det bästa är nog att utgå från att man kommer få helt pos vid äl innan man har anledning att tro något annat.

När jag fick mitt superstarka (18/10) så kom strecket direkt när urinet vandrade över filmen samt att det fortfarande var pos när testet blev gammalt. Det var två stora skillnad mot de halv positiva.

Men men, det är bara att titta in i mitt galleri så mycket du vill. Om det kan vara till någon hjälp.

Var ditt äl test helt positivt CD 14? Jag tycker att det ser ut som du faktiskt haft äl då nångång.

• myliten

ofir1: japp, jag håller med FF om ÄL dagen!

• pilsa

Tack ofir,känner mig helt galen nu,tittade på mina gamla grav test,på alla utom 1 ser jag skuggiga streck,åh min magen är sååå svullen,varför är min temp hög?
    hoppas ni inte tror jag är galen på riktigt,men jag försöker bara komma underfund med vad det är för fel på min kropp.

• Ofir1

pilsa: Klart vi inte tror du är galen på riktigt. Men, kroppen kan minst sagt göre en totalt tokig. Särskillt när man är i barnverkstan. Måste tyvärr säga att jag sett streck på gamla gravtest också.. fast jag inte varit gravid. Men det där med din mage, temp och annat mående är riktigt skummt. Skit att du fick en så dålig gyn. Hade du fått en ordentlig hade du kanske gått därifrån med mer svar än frågor

Du kanske missade min fråga i mitt förra svar till dej? Hade du fått helt ppos på ältest den 14? Eller om du kanske inte vill svara..

Tack myliten!!!

• sisf

Snice, Jag hoppas såklart på impdipp.. Idag har jag börjat få mensvärk... så den är nog på g. Härligt med äl för dig!!

Mala78, ser bra ut. Hoppas du slipper mer spottings.

pilsa, Trist med sån nonchalans! Hoppas att du får veta vad det beror på snart, varför din kropp gör som den gör.. eller vad man ska säga. Positivt med Pergo. :)

Nightfall, fin kurva!

Myliten, Härligt med äl på g. Det där roliga tricket korpan lärde ut har jag aldrig testat. Så det funkade alltså! Coolt..

Lycka till allihopa, var ni än befinner er. I kurvorna alltså!

• pilsa

Ofir 1,klart jag vill svara på din fråga,missade den bara,jo,det var posetivt,inte lika starkt som dina posetiva dock,men man såg att de var lika starka m du förstår vad jag menar.

Tack mala och sisf,ja,jag hoppas att det händer något med min kropp,annars får jag ringa till den dyyyyyyra gynen.

• skrattigtjej

Alltså jag e såååå netvös inför gyn  undesökningen på sjukhus...

ja ska försöka att låta bli socker baserade mat grejer och nu ska ja skriva upp nyttigt recept för onsdag och tränna imon och övermon och hela tiden försöka att få in ett trännings shema nu... ja orka inte vara lat mera...

ja måste nog gå ner mina 15kg övervikt och ta mer kontroll över mina mat och socker begär om jag i huve taget vill ha bra mens

ja tro dem komme säga ja måste gå ner dem 15kg innan jag får hjälp suckar djupt

ja känne de på mej

Emmy
  • Jessica26

Skrattig tjej måste bara bli lite OT och säga vilka underbara Ps bilder du har i ditt galleri. Har du gjort dem själv???

Om du vill så får du gärna kika på mina bilder och leka lite isåfall

När det gäller ditt Gyn besök behöver du inte vara orolig för själva proceduren. Jag har gjort det många gånger och senast i Onsdags.
    Läkaren sa att jag var så avslappnad så hon t o m kunde känna min äggstock

Kram på er (jag har äl nu) 

Jag kommer alltid att ha en ängel
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*