• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Snice

Dagens kommentarer från mig:

Pilsa- hur har du det idag? Ser att tempen sjönk igen... OM det nu är så att du inte är gravid så hoppas jag du får mens snart och kan börja med pergo!

Athena78- undrar fortfarande var du håller hus?!!

MissK- varför är din temp idag bara som en blå prick?

Magda84- härligt att du också fick ditt kryss idag! Hur lång lutealfas brukar du ha? Min ligger på 13 dagar.

Cotterpin- jag tror också på ÄL söndag för din del! Imorgon får du nog veta! Ser att ni legat i!

Korpan- betyder ditt blåa kryss att du satt dit ÄL själv? Hur kommer det sig? tolkade FF tokigt? Jag hade trott på ÄL en dag innan för dig... baserat på det jag kan se på din kurva...

skrattigtjej- tempar inte du?

Ni som har skrivit in BIM på listan, ska inte ni sätta in er i datumordning? Lättare att hålla reda på då (tycker jag iallafall...)

• Fru JD

Snice: Tidig ÄL i så fall.. Hur verkar flytningarna idag då?

Jessica26: Hoppas era övningar i sängen ger resultat denna gång! *Lycka till*

• Snice

Ja, min Äl var isåfall tidig denna gången. Hade iof tidig för några månader sen också (dag 11). Så omöjligt är det ju inte! Flytningar idag är nästintill krämiga men också vattniga... inte EW iallafall (fast det blir det sällan för mig).

FruJD- så du går i den tråkiga väntan på ÄL nu...? Hoppas tiden går fort så du också kommer förbi det!

Cotterpin- jag gjorde som du också och testade skriva in olika tempar för nästa dag! Man är ju nyfiken!

• Fru JD

Snice: OK, om du inte brukar få EW så då ser det ju ut som om FF har rätt. Du skrev ngnstans att magkänslan säger så också, och det är det ju säkerligen rätt dag. PLUS då det faktum att du haft ÄL på dag 11 någon annan gång.

Mmm, jag har tråkigt till tusen. Känner mig småhängig och tycker allmänt synd om mig själv just idag. Nu ska jag iaf iväg o fika med ett par kompisar.

• Cotterpin

Snice, man är ju det!
    Men det är faktiskt första gången jag har gjort det, har lyckats hålla mig innan...

• lovefool

Så nu är allt läst igenom.. Det är bra mycket krut i er girls...

Kram till dig pilsa blev lite smått tårögd när jag läste vad du skrivit

Ofir1 Grattis till ditt plus på äl-testet!

Välkommen KEK!

Själv så håller sig min kurva samma temp,ngt positivt men änddock för tidigt o utvisa ngt..

• mala78

Hej tjejer!
    Tyvärr ser det väldigt dåligt ut nu, jag har inte haft mer än väldigt ljusa spotting idag, men tempen sjönk som en sten hade vaknat till en timme innan jag tempade men det borde väl snarare höja tempen.
    Brukar tempa på kvällen också för skojsskull, den har inte sjunkit så mycket än, men är ganska inställd på mens i morgon.

Snice, om du inte brukade ha så skulle jag gissa på äl idag, med tanke på att du haft W efter krysset.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*