• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

Godmorgon =)

nu har jag discared,mina 2 st tempar efter min förmodade äl,kanske att jag får ett sreck snart nu då,vad tror ni?

• johto

Jag måste bara säga att bebisverkstaden är det bästa som hänt vårt sexliv. Jag har fått mycket större sexlust sen jag tog ut p-staven. Innan hade jag problem med torra slemhinnor och fick ofta ont efter sex.

Sen så är det så med sex att ju mer nuppar desto mer vill man nuppa. Tycker ni inte det? Om vi har ett långt uppehåll så blir behovet av sex bara mindre och mindre.

Ikväll ska det sexas. Känns som om ÄL är påväg!

• myliten

johto - jag håller helt med dig (om att ha sex gör en mer sugen på sex, medan uppehåll minskar behovet )!

Och det verkar ju lovande för dig, så här i ÄL-tider!

• äppelblomman

johto - Låter som om det råder full aktivitet hemma hos dig. Håller med dig om att man bara blir mer sugen ju mer man håller på. Positiv bieffekt!

• fealin

Men Babynr1 Inte får du åka till London *upprörd*..hur ska jag då veta vad min temp kommer vara??? -:?

Eller menar du att jag måste tempa själv i helgen..?

• fealin

Äppelblomman! Det verkar verkligen lovande. Tråkigt att du inte hade något test hemma. Men det kanske fanns en anledning till det. Det hade kanske visat minus för att imorgon visa pos!

• äppelblomman

fealin - Kan ju bara hoppas! Just nu känner jag mig bara orolig över att tanten ska vara på väg.. Hoppas hon irrar bort sig och håller sig borta i nio månader!

• myliten

Jag mår illa!

Tredje morgonen i rad... Synd att det bara är BIM-4, annars kanske man hade kunnat hoppas på att det är grav-symptom

• fealin

myliten: Om du mår illa kan du väl testa? *peppar*..
    Vi är sååå nyfikna!

• äppelblomman

myliten - Håller med fealin, testa! Kurvan ser helfin ut och brukar du inte vara illamående innan BIM, så är det ju ett lovande tecken. Mår också lite illa av och till. Var värre igår dock.
    Man kan alltid hoppas!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*