• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Ofir1

tack.. cotterpin

Kram föresten till alla ni som fått mens

• pilsa

Hej ofir,vill tacka dig ännu en gång för ditt ägglossnings galleri,fick ju tok posetivt i söndags,är så glad,jag har älat,jipeeeeeee.

kram.

• Jessica26

Tack men det kan nog tas tillbaka igen.

Jag har börjat blöda idag så jag har vferkligen mått skit.

Inte jättemycket men dock är det blod Gråter

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Duntoffla

Åh nej, Jessica26! Men finns det inte en chans att det "bara" är en blödning som man kan ha under en graviditet då? Har du kollat med någon läkare? *kramar*Förvånad

Que Vivra verra- den som lever får se
  • Ofir1

pilsa: Grattis till ditt pos äl test Härligt när man får ett ordentligt pos. Kul att bilderna kan komma till användning.

Jessica: Oj, förlåt mej. Kanske inte så kul att höra om man är orolig (missade helt att du börjat blöda).
    Men jag hoppas att det ordnar sig till det bästa och bara är en "ofarlig" blödning. Det chansen finns ju också, glöm inte det.
    Många kramar

• myliten

Åh Jessica26 ! Förstår att du blir orolig!

Har dock läst på massa ställen att det är vanligt att man blöder lite i början av grav . Oj vad jag hoppas att det är det och inget annat. Har du pratat med BM eller gyn? Eller mitt standardtips - sjukvårdsupplysningen?
    Tänker på dig - kramar i massor!

• pilsa

En fråga,ska tempen inte stiga efter äl?
    min bara sjunker,suck.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*