• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • KEK

För mig själv går det uppåt men det är ju så långt till bim........denna väntan

• myliten

KEK - där var du snabb!

Kunde inte sova inatt heller. Så vid 02:30 slog jag till och kollade, och fick ett stiligt + med CB digital! Kan avslöja att det inte var direkt lättare att somna sen

Har ju mått illa i 5 dagar, och mina försök att hitta (andra) sannolika förklaringar till det började bli en aning krystade

• KEK

Myliten jag kan förstå att du hade lite svårt att sova efter pluset - jättegrattis igen

• Thessis77

Jessica26: beklagar verkligen ditt mf och hoppas det tar sig nästa gång och att lillen hålls med i farten.

Myliten: Ett stort grattis! Vad härligt! Fast man blir ju jätte avis också

Har inte hunnit kolla här så mycket på sistone så jag måste uppdatera mig lite. Återkommer med fler kommentarer sen. Jag har inte heller haft något intressant att rapportera från mig själv. Det är dag 11 idag och jga ska börja förbruka lassvis med äl-test för att inte missa den Det är lite patetiskt men jag vill verkligen göra allt för att det ska lyckas denna gång!

• Thessis77

Oj vad många som väntar på BIM! Hoppas tanten håller sig borta!
    Det är nog fruktansvärt frustrerande att sitta och vänta!

• fealin

GRATTIS Myliten! Jag trodde ju på dig! Vad kul!!!
    Håller tummarna för att det går vägen den här gången!

• Babynr1

Oh jattekul Myliten! Det sag ju valdigt lovande ut sa jag ar sa glad for din skull.

ps:Tanten kom till mig i morse. URK!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*