• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Fru JD

Stor tröstkram även till Äppelblomman!! Åh vad tråkigt..

Snice och Äppelblomma: Det känns sådär.. Nej, jag brukar inte spotta förutom en dag innan mens. Men förra cykeln gjorde jag det också.. Det beror nog på mitt utomkvedshavandeskap som jag opererades för.. Känner mig grymt deppig idag. Känner mig totalt ogravid (och i förrgår hade jag kunnat hoppa upp och sätta mig på att det tagit sig denna gången) Nu är alla symtom som bortblåsta. Jag har ställt in mig på mens på torsdag eller fredag och så får jag väl ta nya tag igen o försöka gaska upp mig lite..

• Snice

Fru JD- visst är det jobbigt när det går så upp och ner! Ena stunden tror man verkligen man är gravid och sen helt plötsligt tvivlar man nästan på om ÄL verkligen inträffade osv... Det rä så jobbigt! Det är väl därför många blir "glada" när mensen kommer för då blir det definitivt och man får en chans att ta nya tag... Dagarna innan BIM är klart jobbigast... *stor kram till dig*

• äppelblomman

Babynr1 - Ja, ibland kan man ju börja undra. Kanske inte lärt sig läsa kartan..

• Fru JD

Snice: Tack, ja det är just så det är.. Kram tillbax!!

• äppelblomman

Fru JD - Tack för kramen! Verkar som om du behöver en STOR KRAM du med idag..
    Ibland är det bara så att vissa dagar mår man mindre bra. Du har ju haft en del att tänka på sista tiden också. Men försök hålla hoppet uppe, inte värt att vara deppig alltför mycket. Tänker på dig!

• mala78

kramar om äppelblomman och babynr1, dumma pissmens. kram fru JD.

Jag var på avslutningen av vår uttredning idag, -oförklarligt barnlösa. Men både jag och doktorn (mha vul) tror att jag hade äl i helgen och vi jobbade på, så kanske det vill ta sig. Om inte så blir det pergo och insemination. Tempar på em-kväll bara för att kunna skriva en temp.

• Babynr1

mala78 - Tack for kramen!oförklarligt barnlösa - menas det da att ni inte har nagra fel? Vad ar pergo egentligen?

• pilsa

Kram alla som fått kärring besök,och Grattis Myliten vad roligt.

Snice,jag har tempat i dag men datorn funkade inte i morse så jag fyllde i tempen nu.
    än så länge kan man väl inte tro vare sig bu eller bä om min kurva,kramper har jag i bland när jag reser mig upp,liksom hugg,men det kan vara kärring symtom likaväl.

Kram igen:)

• mala78

baby, ja, man hittad inga fel på oss, jättefertila var doktorns kommentar. Pergo, eller pergotime som dess hela namn, är medicin som stimulerar äl, sen tar man även en spruta så man vet exakt när ägget lossar och man ska inseminera.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*