• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • KEK

Tröstkram till äppelblomman och babynr1

Tack Snice för att du tittade in på min kurva - det är alltid lika kul med en kommentar

• Babynr1

Jaha nu forstar jag men om allt var bra, varfor far du da pergo? jag forstar inte riktigt..sorry.....Jag ska ju sjalv ga i december sa jag tankte bara vara lite forberedd.

• Cotterpin

Ibland får man pergotime utskrivet även om man har en fungerande cykel och det är för att förbättra oddsen för en bra/stark äl.

• Duntoffla
    Stort grattis till Myliten! Vad härligt!

Trist för er som fått tantbesök idag. *kram*

Snice- jag tycker också att dag 26 verkar mer troligt på min kurva. Då borde ju mensen komma i början på nästa vecka förhoppningsvis. Jag som trodde jag hade BIM i onsdags. *surar* Enligt FF så hade jag BIM i lördags men det ändras ju om ÄL var dag 26. Nåväl, vi fick inte alls till det de dagarna i så fall eftersom killen var bortrest så det är kört för denna månad.  Just ja, testade i lördags men såklart neg.
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • mala78

baby- helt ok att du frågar, jag har oregelbundna och ibland långa cykler, därför får jag pergo, sen är det tänkt att vi ska göra insemination också, och då vill man veta exakt när äl sker.

• Duntoffla

Good morning girls,

Efter min temp idag har nu FF helt flyttat ÄL för mig. Inte alls dit jag kanske trodde (dag 26)utan en helt annan dag då jag är bergsäker på att jag inte hade ÄL. *suck*

Vad gör man nu? Vill inte hålla på discarda heller. Dock är det vit plupp på den aktuella dagen som ställer till det. Nåväl, jag kommer nog få mens snart i alla fall och börja om på nytt.

Ha det bra!

Que Vivra verra- den som lever får se
  • Bäsebus

Godmorgon tjejer,... Nu drar jag iväg på en sådan kolla kurvor runda

• sisf

Grattis myliten!!

Tack äppelblomman! Ja, jag hoppas såklart att det kan vara nåt..men är lite skeptisk. Kram till dig förresten!

Snice.. Jag har ett blått kryss för att jag har satt dit det själv, under override kan du göra det. Jag är 100% säker på att jag hade äl då, men fick inget kryss utsatt av ff. Jag tror inte att dippen är impdipp, i verkligheten är den inte lika stor eftersom jag tempar lite olika tider.

Kram till er alla som fått mens i dagarna..

• Snice

Duntoffla- jag tror att FF kommer hålla på och flytta fram ditt kryss tills dess du får mens (eller inte?)... du har ju några dalar i tempen som den kommer välja vartefter. DEt är vad jag tror! Hoppas du kan få börja om snart! Jag vet hur det känns när programmet ändrar sig.... *kram*

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*