• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • fealin

gud hur jag stavar...jaja..gravtecken??? *ursäktar min dåliga stavning*...har blivit akut ordblind..eller så har någon ändras om bokstäverna på tangentbordet

• Jessica26
    Ofir1 skrev 2006-11-16 22:16:37 följande:
    Jessica26: Beklagar att det blev ett mf Ledsen för din skull. Men hoppas det blir en tidig äl nu så att ni slipper vänta så länge.Var det du som hade "nått" i livmodern som hindrade graviditet förut? Om det är borta nu så hoppas jag att det tar sig snabbt och stannar. Är verkligen din tur nu tjejen.
    Ofir det var inget som skulle hindra en graviditet vad hon trodde utan att det var en polyp.
    Men för 10 minuter sen så ringde hon ch jag har fått en ny tid för hysteroskopi så nu spelar det ingen roll när Äl är för jag FÅR INTE bli ravid nu. Hon vill verkligen se om där är något eftersom jag fick ett mf nu.

Det känns så skönt när dem bryr sig

Men SEXFÖRBUDGråter
    Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Thessis77

Fealin: låter ju onekligen VÄLDIGT lovande det där!!! Håller verkligen tummarna upp för dig!!

• Thessis77

Jessica26: Fy vad jobbigt.... Men det är visst ändå för det bästa de vill göra så. *Styrkekramar*

• Jessica26

Thessis jag vet ju att de vill kolla det för min skull men det blir ytterligare en månad utan bebis

Vi ville ju ha senast på sensommaren men nu är ju det kört

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Duntoffla
    Fealin- håller tummarna för dig. Här är det samma sak. yrslig och snurrig men ingen mens. Fast imorse kändes det som om den var på ingång så vi får se.

KEK- din kurva ser ju mkt lovande ut med din lilla dipp.

Jessica26- vad trist med sexförbud men det kanske är bra att få det uppkollat
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • skrattigtjej

jessica...

ush stackare hålle tummarna att allt går bra

jag ha sökt jobb idag med
    ja skickade in personligt mail till min gyn läkare med på kk igår

så nu hoppas ja på svar från allt de där

hata när man måste v'nta

ja ska nog börja tempa iaf så ja lär mej mer om det.. och får imn rutinerna... osv...

krama om

• pilsa

tror mensen är på väg,känns så,känner mig helt tom,funkade inte denna gången heller alltså,jag får väl vara glad för barnen jag har,gråter.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*