• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Athena78

GRATTIS Bäsebus

Själv är ja lycklig för att jag fick ett streck på ff idag, inte helt ifyllt men... Förhoppningsvis lyckades vi pricka in äl-dagen med mys oxå!!

• fealin

Jag hoppas också att kurvan håller sig uppåt i morgon men jag tror nog inte det. Tanten har fortfarande hållt sig borta men nu på eftermiddagen blev jag alldeles matt i benen och höll på o svimma Så antagligen kommer tanten med besked!

• myliten

fealin: hm.. hoppade över eftermiddagsfikat, gjorde hon?! den här månaden kanske besked har gått fram: Du VILL INTE HA BESÖK! Och matt i benen och hålla på att svimma? Känner du vanligtvis så innan mens (eller annars, för den delen) - annars är väl det ett gravsymptom

• Babynr1

Jaaa Fealin - Matt i benen? Hmmmm kan vara ett positivt tecken!

Eller brukar du bli sa? Det ser ju ialla fall fortfarande bra ut pa kurvan!

• sisf

Grattis Bäsebus!!

Det var nog ingen impdipp jag hade... nu är nog mensen på g.

• fealin

myliten: hehe..nix, hon var inte sugen på eftermiddagsfika idag...hon kanske suktar middag?? haha
    Det har hänt någon gång tidigare att jag har svimmat eller hållt på att svimma och då har det varit i samband med migrän men aldrig i samband med mens eller så...brukar inte gå runt o svimma...funderade om jag hade ätit förlite men det har jag inte. Jag har ingen aning om svimfärdighet skulle vara ett gravsymtom? Jag fick nog bara lite lågt blodtryck...hehe

• pilsa

GRATTIS BÄSEBUS,vad roligt.=)

jag vet ärligt talat inte hur jag mår,i dag kom en konstig trötthet över mig,men det kan man ju få ändå.
    magen äl cooooooooooool lugn,det brukar den inte vara innan mens,den brukar mola och värka.
    kommer inte testa innan ff rekomendationer denna gången,möjligen testar jag senare,om nu inte kärringen kommer innan.

Kram:)

• Snice

Tack N1ettan för din länk om utebliven ÄL och hur mensen beter sig då! jag kopplar ihop det med min förra kurva då FF inte kunde sätta kryss för ÄL... det verkar som den gjorde två försök (dag 10 och dag 18) men sen höll sig ju inte tempen uppe som den borde gjort om ÄL inträffat! Vad tror ni andra?! Min mens denna gången har varit några dagar längre än den normalt brukar vara.

GRATTIS Bäsebus!! Så glad man kan bli för någon annans skull!!! Några symtom?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*