• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Snice

Korpan- vad händer hos dig då?!! Fyra positiva ÄL-test! Hmmm... undrar hur det kommer sig... men enligt tempen verkar det som att ÄL är på väg iallafall! Spännande att se nästkommande dagars temperaturer!

Jo, Bäsebus, mina blödningar beror nog på just ÄL-fritt förra cykeln.... Men nu är jag trött på blödningarna!!

• Cotterpin

Glömde skriva här inne förrut, vart på vul idag och allt såg bra ut. förväntad äl om 5/6 dagar ungefär. dvs tidigt för mig!

• Bäsebus

Pilsa: Missade att skriva till dig igår, ja den är trifasisk... Håller tummarna...
    Att den är trifasisk behöver dock inte betyda grav för jag har själv haft någon trifasisk ickegravkurva

• pilsa

Ja bäsebus,jag vet att det inte behöver betyda graviditet,men hoppet lever=)

de som vill får gärna kolla min kurva=)

känner mig yr och frusen,men yr har jag varit förut,däremot så här frusen,nä,det känner jag inte igen.

Trevlig Lördag:)

• n1ettan

Cotterpin-tryggt att veta att allt såg bra ut på vul, spännande med ÄL om 5/6 dagar! Håller tummarna.

• Jessica26

Korpan det går åt rätt håll
     Men varför vit plupp????Fundersam

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Korpan

Jessica, jag försov mig imorse! Tempade 2,5 timme senare än vanligt.. fast, jag hade inte sovit fler timmar än vanligt.. nåja, vi får se imorrn.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*