• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Athena78

Beckulena - Du måste kopiera din "adress" under sharing annars kan vi inte se din kurva...!

• n1ettan

Athena78- hur är det med dig? Tittade lite på din kurva, hur lång lutealfas har du?

• Athena78

n1ettan - Den brukar ligga på 12 dagar inga undantag typ Blev lite sur imorse när tempen droppat, vad tror du?

• n1ettan

Athena78-du ligger ju fortfarande 0,25 grader över coverline, och DET är ju positivt. Har spanat lite på "gravidkurvor" ( jag är så nojig och vill så gärna...) och dom flesta ligger kvar högt fram till BIM, medans endel svajar, kan tom gå under coverline. Men det finns hur många felkällor som helst på kurvorna som man inte kan kolla ( tidpunkter för tempning mm).Vi fortsätter väl och hoppas tills tanten kommer.

Föreslog försiktigt för sambon att vi skulle tjuvtesta...Det tyckte han var världens mest urusla idé- för det borde jag förstå att jag skulle bli mycket mer ledsen över ett minus än om tanten bara kom.

• Duntoffla
    Grattis Beckulena och KEK! Härligt!

Trodde att min mens var på ingång igår efter en brun spotting men inget än så länge. Vad händer?
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Athena78
    Duntoffla - Har precis likadant! Fick en spotting igår, sen inget mer Förvånad Har iofs inte BIM förän på fredag men... Du kan inte höra med gyn om de kan hjälpa dig på ngt sätt? *kram*
  • Athena78
    Grattis Beckeluna & KEK förresten!!
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*