• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Duntoffla

KEK- det förstår jag. Vill se ditt fina plus sen! Glad

Que Vivra verra- den som lever får se
  • pilsa

Så kom mensen då försök nr 13 var inget tur nummer,får se om styrkan kommer åter för försök nr 14,suck.

• pilsa

Tack Thessis,ja,det känns tungt,var så glad att jag älade.

• Thessis77

Vet precis hur det känns plisa. Men tänk på att du åtminstone älar, det är alltid något positivt. Det är många här som inte har äl alls. Så försöker jag peppa mig själv när tantjäveln kommer trots att man gjort allting rätt!

• pilsa

tja,jag älar inte i vanliga fall heller 2 gånger innan utan äl,så jag var sååååååå glad denna gången,men nepp,ingen tur,hoppas på äl på nr 14 oxå nu då,annars är det tungt.

• n1ettan

Pilsa-styrkekramar!

Thessis77- tack för att du tittat på min kurva. Det känns ganska tungt just nu, och man brukar ju ha en liten motivationsdip vid 7-8 gången (säger endel), för mig känns det för j-ligt i alla fall.

KEK- jättegrattis, även ett svagt plus är ju ett plus!

• Thessis77

n1ttan: men än finns det ju hopp, för din kurva ligger ju fortfarande en bra bit ovanför coverlinjen! Många styrkekramar i alla fall!!

• Ofir1

äppelblomman - ja, men får hoppas på det. Men kanske inte lika mkt på tvilling delen av drömmen, utan mer på gravid delen.

pilsa - Kram! Fy vad trist Men positivt att du äl iaf (även om det kan tyckas vara en klen tröst).
    Du skriver att du inte äl så ofta? har du fått någon hjälp för detta? Du kanske är som mej och har en "naturlig" oregelbunden äl. Då kan du säkert få pergo som hjälp på traven.
    Många kramar!

• pilsa

ja du Ofir,har ju försökt få hjälp,men jag fick tvinga mig till pergo,hon gjorde inga prover ingenting,bara anmärkte på min vikt och då kanske det rör sig om 10 kg över.
    vet inte om jag orkar leta upp någon ny,kanske jag äter pergo som jag fick om jag inte älar denna gången som kommer nu.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*