• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

Tack tjejer för alla kramar i går,mensen är inte nååååådig denna gången blöder som en stucken gris,känner mig yr och matt,så ingen träning i dag.

viskar jag dricker Glögg nu.=)

Grattis Kek,vad roligt,Lycka till nu=)

• mala78

Tack KEK och stort grattis!
    Kram till er som fått besök av kärringen.

BIM 25/11
  • Snice

Hej alla!! Här är jag!! Jag har varit frånvarande från nätet eftersom jag hade min mor på besök fram tills igår (hon bor 125 mil bort) så jag struntade i nätet! Sen har jag jobbat igårkväll och idag... men nu ska jag försöka vara aktiv här igen! Kul att du saknade mig Mala78!

Har inte hunnit läsa ikapp utan jag skummade lite... Grattis KEK!!!!

Återkommer senare...

• mala78

Vad kul! jo har ju inte sett dig på länge, förstår att du varit borta dock. Vad mysigt att få umgås med mamma.

BIM 25/11
  • Duntoffla
    Athena78- kikade efter tummen. Du byter bilder så ofta ju Flört Ang att få hjälp så har jag ännu inte pratat med gyn. Tror att de bara skulle säga åt mig att vänta. Och att jag ska lugna ner mig eftersom det "bara" är ca 6 veckor efter skrapning. Så jag får väl avvakta ett tag till. Känner mig svullen om brösten och magen idag så mensen kanske kommer ändå. Men i magen känns det mer som ÄL än mens. Fast det kanske inte känns likadant nu efter MF... Hur går det för dig? Inga mer spottings du heller? 
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Snice

Har saknat er! Hur går det för dig mala78?

Duntoffla- vilken jobbig väntan du har... hoppas du kan få klarhet i detta snart!!!

Själv ligger vi i ÄL-tider antar jag! Vi försäker mysa på och så får vi väl se! Jag har ganska mycket stress i mig för tillfället (p.g.a jobb) så kanske kroppen kommer haka upp sig bara därför... suck! Men jag tempar på så får vi se vad min kurva visar!!

• Duntoffla
    Snice- ÄL-tider låter trevligt. Testar du med ÄL-stickor också eller går du "bara" på flytningar och äl-värk?
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • mala78

Snice hoppas att din äl inte påverkas.
    Jag vet inte riktigt, det har börjat svida "där nere", så får jag alltid innan spotting så det känns kört. Får se vad tempen sägr i morgon.

BIM 25/11
  • Snice

Trevliga tider när man har tid och lust och möjlighet! Vi gör så gott vi kan...

Jag går bara på flytningar, tidigare cyklers historia och tempningen! Har prövat med Äl-test förut och de var bara blanka hela perioden så jag blev mer förvirrad än säker...

mala- hoppas inte mensen kommer... *kram*

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*