• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Henriks wife
    Thessis77: Oh tack

Ja det roliga är att jag trodde vi missat ÄL, jag äter pergo och var i väg på ett VUL där läakren inte trodde på ÄL, så när tempen sjönk tänkte jag, ja, ja den är juh oregelbnden som vanligt, men nu har den hållt sig hög efter det.
    Vi mös under hela helgen, Onsdagen verkar jag haft ÄL och sen mös vi på Fredagen efter det, tror ni att det kan bli nått ändå?
  • Thessis77

Henriks wife: ja, alltså om du hade äl på onsd. och ni mös hela helgen så finns det ju nog en chans. Däremot hade fredagens mys knappast någon inverkan om äl redan hade skett. Om ni hade mys på helgen så är det ju 3-4 dagar före äl och mig veterligen kan spermierna leva upp till fem dagar. Bäst är ju förstås om man kan tajma myset till lite närmare äl tror jag... Men håller tummarna för dig att det ska lyckas!

• Thessis77

skrattigtjej: har du fått tantbesök än? Eller har du kanske rentav testat?Din kurva är höst på listan och kunde väl placeras på rätt ställe?

• Ofir1

Grattis KEK!!!

Beckeluna - Hoppas det är ett äkta även om det är svagt!!!

• skrattigtjej

thessis

nej ja ska pundersökning för att få behandling för min pco sen ska ja börja tempa.....

elle jag ska köpa en temp nu den 25 så ska ja tempa redan då...

jag förstog inte det du skrev först? höst och de där med där placerat elle nåt dylikt?

• Jessica26

skrattigtjej
    Kurvan är placerad högst upp på listan med tanke på ditt BIM

Personligen tycker jag att du ska köpa temp nu och sätta igång, det är aldrig för tidigt. Sen kan du ju alltid fylla i när du tar medicinen sen.

Kram och lycka till

Jag kommer alltid att ha en ängel
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*