• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Beckulena

Tack Thessis77, jag lever på hoppet!

• Ofir1

Duntoffla - Jodå, vi fick till det. Men det var inte lätt då min syrra var på besök. Två gånger blev det iaf.. hoppas det räcker.
    Hoppas din mens kommer snart (eftersom du vet att du inte kan va gravid) så att ni hinner med ett försök innan jul.

• Ofir1

Härligt Bäsebus! *slänger mej på golver och rullar runt i gravbacillerna*

Idag steg min temp. Inte ett dugg förvånande,, Är glad att pergon det verkar funka på alla plan.
    Jag har ju inte tempat så mycket denna kurva. Så nu har jag satt in fusk tempar (de vita prickarna).
    Jag satte alla på 36,20 eftersom det var runt det min temp låg på innan äl förra kurvan och även denna kurva (förutom de dagarna jag åt pergo).

• Thessis77

ofir: kul att det funkar! Ska bli spännande att se om det funkar ända till slut och blir ett plus!!!

• Ofir1

Thessis77: Ja, det skulle inte vara fel att plussa på första försöket med pergo Men det får vi se nångång runt den 3 dec.

Jag drömmde i natt att vi skulle få tvillingar. Inte särskillt konstigt med tanke på att man tänkt en del på det (pga av 2 ägg blåsor). Hoppas att det var en gravid-sanndröm iaf.
    Jag har drömmt sandröm om mens förut. Drömde att jag började blöda och samma dag gjorde jag det.. hade ingen anning om att jag skulle få mens då eftersom jag inte hade någon äl den cykeln. Så det var lite häftigt.
    Men jag har ju visserligen drömmt 100 gånger att jag varit grav, och inte f-n har jag varit det.

• Fru JD

Thessis77: Grattis till att du nu klart o tydligt har ÄL.. Ingen grön plupp vid datorn ikväll alltså..

• Fru JD

Ofir: Grattis till dig också. Skönt att det funkar för er nu... Hoppas att det fungerar precis hela vägen!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*