• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • lovefool

Uppdaterar min info här oxå

ajaj börjar få menskänningar i magen,suck,o dum som jag är vågar jag ej ta ngt nytt test igen,jag bangar helt enkelt.. men nu sitter jag o funderar på när min bim är egentligen? för min luteal har vart på mellan dpo 12-14,ngn som kan ge mig ngn hint?

www.fertilityfriend.com/home/lovefool

• MagdaA

FF satte ut streckat kryss på mig idag. Fårnog inget heldraget ehller eftersom jag inte tempade på dag 16, eller vad tror ni?!

Nu är jag FRU!!!
  • lovefool

Magda84- jo det är det som är så skumt/annorlunda,fick svagt positivt på både dag 16 och 19 sen har jag som sagt ej vågat testa på nytt..

Stort Grattis förresten till nya titeln

• Nightfall

Snice: Nej, jag fick inget kryss alls förrän nu. Tror dock själv att äl var på dag 18 eller 20.

Nu vet jag helt plötsligt inte riktigt när min BIM är, men jag låter den 26:e stå kvar, så får vi väl se.

• Nightfall

BabyNr1: tror inte heller att det behöver betyda äl, har också haft nån enstaka temphöjning innan äl som gått ner till normalnivå redan dagen efter. Vi får vänta och se hur kurvan utvecklar sig!

• Duntoffla

Äntligen kom tanten! Skrattande

Que Vivra verra- den som lever får se
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*