• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Babynr1

Nar tror ni jag hade AL? Kan ni inte rosta pa min sida?

Jag fattar fortfarande inte varfor FF satter ut pa fredag? Jag tror mer pa lor/son.

• Fru JD

Athena och Nightfall: Vad ledsamt! Välkommen tillbaka när du vill Nightfall...

• Henriks wife
    Athena: Lessen att mensen kom....

Min temp höjdes en aning i dag igen,,,men jag tror mensen är på g....det känns är så depp och på dåligt humör så det finns inte
  • Fru JD

Babynr1: Jag tror att FF inte sätter ut där du vill ha krysset därför att det fattas en temp. FF går på tempen först o främst i alla lägen.

• Fru JD

HW: Vad tråkigt att det känns så! Känner till den känslan alltför väl.. Kram till dig!

• Snice

Hejsan! Jag hann inte skriva mer än igår morse... så här är jag nu! Det känns så enormt skönt med mitt ÄL-kryss! Och att jag nog inte hade helt fel gällande min kropp trots allt! Man blir ju så vacklande och osäker när det väl gäller!
    Tack ni som kommenterade mitt kryss!!

Nu ska jag läsa igenom och sen titta på era kruvor och kommentera lite!!

• Snice

VARFÖR blir det kRuvor när man skriver kurvor....

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*