• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • MagdaA
    Cotterpin: härligt! ser ut att stämma bra med opk också!
    Nu är jag FRU!!!
  • n1ettan

Nightfall och Athena 78- jättekramar och fy på sig tantskrälle! Du är alltid välkommen till oss Nightfall när du vill, hoppas bara för att berätta att du plussat, precis som vi andra vill! Kramar på er båda två!
    Cotterpin - tjusigt med krysset!

• äppelblomman

cotterpin - Snyggt! Hoppas på tydligt kryss jag med inom en vecka.

• Cotterpin

håller en tumme för dig äppelblomman!
    det är såå surt att gå och vänta på att få äl.. den väntan är värre än den fram till bim! *tycka*

• äppelblomman

Cotterpin - Tack! Håller med dig. Äl kan ju "försvinna" ibland vilket gör att väntan på nästa cykel känns oändlig. Fast visst är det jobbigt innan BIM med, beroende på hur "duktig" man är på att leta symptom och analysera..

• Cotterpin

Mjo, jag har en väldigt oregelbunden cykel på 34 till 70+ dagar.
    Så ibland är det fruktansvärt tröstlöst att vänta på äl.

Men när man väl fått den så är det inte sååå långt till bim. dagarna går ju fort när man tempar!
    Och skengravid är jag varje månad.. mer eller mindre symptom. Men denna cykeln tar nog priset, hade såååå ont igår i korsryggen, på dpo 2!, precis där jag brukar få ont precis innan mens. Vet inte vad min kropp sysslar med

• fealin

Nu har jag en udda fråga. Jag ser inte den här tråden bland senaste inläggen under planerar barn. Den finns inte! VAd har hänt? Går jag in bland mina favoriter så finns den.

Hjälp någon?

• MagdaA

fealin: därför att den ligger under: "Medlemsgrupper > Blandat"

Nu är jag FRU!!!
  • äppelblomman

fealin - Tråden är flyttad från "Planerar barn" till "Medlemsgrupper".

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*